Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Er nå 21+6 og de har ikke vokst en millimeter siden før jeg ble gravid. Eneste som har forandret seg er at hårsekkene på areola har blitt tydeligere og areola større og litt mørkere..... Flere?? Vet at det kommer tidsnok og at det sikkert er normalt.. Syns det er greit at de ikke vokser jeg;) Men bare lurer..........
TullHøna Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Åneida, du er ikke alene... Synes ikke mine har vokst i det hele tatt, noe de gjerne kunne gjort for min del! Hvertfall før magen blir alt for stor! Hehe. Samboeren sier de har blitt større, men bh-ene mine sitter som et skudd enda så... Er 17+4 idag, så har vel greit med tid å vokse på allikvel, men virker som alle sine pupper vokser mye i begynnelsen og, bare ikke mine! Hehe
Maya_1 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hum, mine har ikke vokst et gram og kunne virkelig trengt det..hehe. Jaja.
Pappalille Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Er 19+3 i dag, er i utgangspunktet ikke spesielt flat og mine har ikke vokst, takk for dét ^^ De er ømme som py til tider, areolaen (?) har forandret seg og de har fått "nupper" men ikke blitt noe større.
Bic&Bac Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Mine har ikke vokst noe særlig, heldigvis. De var litt mer ømme og vokste bittelitt i begynnelsen, håper det ikke blir mer. Vil ikke ha større pupper... De ble heldigvis ikke særlig større i forrige svangerskap, så krysser fingrene for at det blir likt denne gangen.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Det er ikke bare og bare å ha pupper som vokser heller.. Jeg hadde i utgp C-cup, har nå gått opp til D-cup og den må snart byttes ut den også.. Håper puppevoksingen roer seg ned resten av tiden, er kun 19+4 enda. Kan omrtent kjenne at de vokser, haha. Typen virker ikke ulykkelig, men han tenker vel heller ikke på at de krymper ned igjen etter amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå