2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Tenkte skrive dette før jeg legger meg nå så kanskje noen av dere ser denne i morgen tidlig:) Jeg tenkte ta med meg Lucas på zitrus i morgen (lørdag) også tenkte jeg at kanskje om flere som meg sitter hjemme med ungen/ungene om ikke noen av dere har lyst til å møte oss på zitrus? Skal titte innom tråden når jeg står opp i morgen, men om vi har dratt før noen evt rekker å svare så er vi ikke så vanskelig å finne på zitrus, jeg har rødt hår med en del blondt på toppen og blond pannelugg, så det er bare å huke tak i meg å si hei:) For den som ikke vet hva/hvor zitrus er så er zitrus ett lekeland som ligger på solsiden rett ved den dyrebutikken:) Håper noen kanskje har lyst til å bli med/møte oss dær:)
noLadyjustME Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hadde vi bodd litt mer nooord så garantert vi hadde komt;) hehe, ha det knall dere da:-D hørtes suuuuper kjekt ut!!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Hmm ja, dårlig med respons hehe:)Synd du og Lukas bor så langt unna:/ Men men om noen skulle få lyst å møte oss så er vi på Zitrus fra ca ett og blir dær noen timer:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Trist at det ikke var noen respons å få, men vi har hatt en kjempefin dag! Lekte noen timer på zitrus, spiste vaffel der, også dro vi på lekebutikken å kjøpte noe leker og deretter kjøpte vi litt lørdagsgod:) Nå er vi hjemme slitne men glade, å koser oss med lekene og snopet:) God helg jenter:)
ayla05 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 så synd jeg ikke så det før nå Men blir gjerne med en annen gang! kjekt å høre at dere hadde det gøy da:) Si fra neste gang dere skal også da:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Skal gjøre det vett, prøver å være dær minst ett par ganger i måneden så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå