Mamma Mim Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Vet ikke om dette er rette plassen, men nå mååå jeg bare si det til noen!! Er så utrolig lykkelig! Vi har en på 2 og ett halvt som kom litt uplanlagt, men ønsket fra første stund. Og nå har vi planer om neste. Er endel ting jeg lurer bare, ved første gikk jeg nemmelig "glipp av" denne tiden. Oppdaget det ikke før jeg var ca 2-3 mnd på vei. Når er det noen vits å ta graviditetstest? Er ca 14 dager siden første dag i forrige mens nå.
Maf og lillemann Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 gratulerer med avgjørelsen! hihi =) du tar en graviditetstest når mensen ikke kommer! (noen tester kan du ta opp til 3 dager før forventet mens) nå er du ca midt i syklusen, og har da eggløsning- så da er det bare å sette seg i aktivitet! =) lykke til!
Ayka 09+13+14 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Vi prøver også ^^, Hadde siste mensdag i går,så har akkurat blitt prøver Litt usikker på syklusen,da jeg har gått på p-piller en stund,men regner med at kroppen ganske fort er tilbake til det "normale"...har iallefall gått greit etter de andre gangene jeg har slutta på pilla. Skal jeg teste meg,så blir det rundt 30dager (++) etter siste mens,da jeg iallefall har brukt å hatt en syklus på rundt 35 dager. Men tar det litt som det kommer... EL-testing kommer jeg ikke til å bruke! Morsomt at det dukker opp flere og flere prøvere ;p
Mamma Mim Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Så spennende da! Da skal jeg kjøpe test så vi kan begynne å teste om en drøy ukes tid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå