Gå til innhold

Hva synes dere om å kalle barnet Ella?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker det ganske godt men lurer på om det er et "ordentlig" navn liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må passe til navnet synes jeg. Ella er pent men det er også gammeldags.

Skrevet

Ja da, men det har blitt temmelig vanlig. Dessuten klarer jeg ikke å høre navnet uten å tenke på den Umberella-sangen til Rhianna.

Skrevet

hmm..har hverken hørt om artisten eller sangen..likte ella fordi jeg ikke har noen assosiasjoner

Skrevet

Under my umberella- ella- ella.. Har du ikke hørt den?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Syntes det er kjempefint og feminint navn jeg:)

Skrevet

Jeg jobber på barneskole og har hatt to Ella'er oppgjennom, jeg synes det er et kjempefint navn!

Ellers vil jeg råde deg til å følge hjertet når det gjelder navnevalg, og unngå alle navnediskusjoner her inne.

Skrevet

Vi har en Ella, oppkalt etter en oldemor (som ikke egentlig het Ella, men som ble kalt det likevel ;)

Skrevet

Fint navn, men jeg forbinder det med en ekkel nabo vi har. Men kjenner også mange andre som har kaldt ungene sine det nå i det siste. Ett av de mye pop navnene slik som Emma, Ida, Oda osv

Skrevet

Ella er et koselig navn, og skynd deg å ta det før det blir alt for poppis. Det var på 35.plass i fjor, og jeg vedder ganske mye på at det er høyere oppe på 2008-lista!

Skrevet

Det er noe med klangen i det som gjør at det ikke føles som et fullstendig navn, blir litt fjollete på en måte.

Skrevet

Ella er kjempefint! jeg har lyst å bruke det navnet, hvis vi får ei jente en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...