Gå til innhold

Trenger hjelp av smarte damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer. Vi har vært sammen i 7 år, med unntak av et par brudd. Vi har en sønn sammen som er 4 år nå. Jeg er en pen dame. Har aldri hørt noe annet, men har ikke syntes det selv, og gjør det ikke nå heller. Jeg er brunette, og det vet jeg min samboer liker.

Men i det siste så har det vært litt turbulens mellom oss av div årsaker. Og han har begynt å snu seg etter hver eneste dame,da særlig brunetter, han paserer eller kjører forbi. Han nærmest HENGER ut av vinduet, tilogmed når jg er der. Det virker nesten som han ønsker at jeg skal se det! Han ser på ALLE, og jeg har konfrontert han og sagt : ja glo litt mer da din dust! Han svarer med unnskyldninger som: jeg trodde det var XXXXX eller noe i den duren. Ellers sier han at det er veldig normalt. Hallo han har ikke gjort sånn før! Han snur seg og det er VELDIG åpenbart at han gjør det!!!!

Jeg vil ikke ha en 25 år gammel fyr som HENGEr ut vinduet etter damer når han har en ung dame med bra kropp og utseende. Han selv er ikke så VELDIG skjønn. Er sammen ham fordi jeg elsker ham for den han er jeg.

Hva tror dere? Hva er det han holder på med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Føler meg ikke helt berettiget til å svare her siden du etterlyser smarte damer...hehe...Men svarer forde:) Høres ut som han kanskje ønsker at du skal bli litt sjalu. Kanskje det er lurt at du setter deg ned med han når du ikke er sint og foklarer han hvordan du opplever hans oppførsel, samtidig hvor du gjør han bevist over hvor mye han betyr for deg. Slik at han ikke blir så redd for å evnt. miste deg til en kjekkere mann?

Skrevet

dette var en hard nøtt å knekke for oss som er svært opplyste..

sorry, tror ikke akkurat det hjelper å lage regler for hvem han skal snu seg etter...det er iallefall ikke sånn at de med pene kjærester er mindre utro eller mindre interessert i andre jenter. Det er vel ofte de som er svake for et pent ytre. Kanskje han vil gjøre deg sjalu..

Skrevet

1. Han vet at han har en pen dame

2. Han har aldri gjort dette før

3. Han har vært utro før, og det har jeg også men det er laaangt tilbake i fjortisstiden.

4. Han har hatt mange partnere, ikke jeg.

5. Han ville prøve pånytt. HAN overtalte meg.

6. Han HENGER ut vinduet. Helt åpenlyst og vet godt at jeg ser det. Dama kan se ut som et uvær. Han STIRRER likevell.

Jeg skjønner ikkeno.

Skrevet

du er kanskje ikke så smart.... sorry, men du har vel annet å by på en utseende vel, viss du baserer forholdet ditt på at han er heldig som har en pen dame er det kanskje ikke sååå rart at han henger ut av vinduet..

Skrevet

Å jøsses så sinna? Jeg er ikke stygg, er det så dårlig av meg å si? Smart er jeg jo, ellers hadde jeg ikke hatt den utdannelsen jeg har.

Skrevet

Sånn var typen min og ,begynn å gjør det samme ,og hvis han spør deg så svar akkurat som han .Barnslig kansje men jeg gjorde det og det hjalp.Han har slutta med det .Skulle vel tøye grensene vel .

Lykke til

Skrevet

Ikke for å være skikkelig dust nå, men måtte le litt av overskriften..

Her er det ikke så mange smarte damer!

Skrevet

NEI men du er vel så smart du vel dumme kjærring

Skrevet

Nei det er jeg ikke. Jeg er dum som er brød, men jeg klarer ihvertfall å innrømme det;)

Skrevet

Det høres ut som om han VIL gjøre deg sjalu. Kansje du ikke er nok oppmerksom på han for tiden.

Prøv å gi han litt ekstra oppmerksomhet, vis han at du syns han er den mannen du vil dele livet ditt med. En romantisk kveld for dere to kunne jo kansje gjort susen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...