Gå til innhold

Hva heter pusen din?

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

de heter pusur og miss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to, den ene heter Pelle Lørven, for han er så lurvete i pelsen.

Den andre heter Løven Alex, oppkallt etter løven i Madagaskar... :-)

Skrevet

Mine heter Mia, Mira, Linus, Lurven og Simba:)

Skrevet

Har ikke katt nå, men de vi hadde i barndommen het Ricky. Vi hadde tre etter hverandre, og det var Ricky 1, 2, og 3. Fantasien var på topp. he he :)

Katten jeg hadde etter jeg flytta hjemmefra het Happy.

Skrevet

Har hatt:

Anton (favoritten som liten, kunne legge han på ryggen i dukkevogna mi, og trille rundt. Han var med på alt av lek.)

Pål

Anna

Dina (Om hun hadde vært menneske hadde hun vært den berta)

Skrevet

Hufsa - tolvåringen min som har blitt operert for brystkreft 3 ganger. Hun er en sur gammel dame, men elsker mammaen sin. Hater stefaren. Godtar såvidt krapylene jeg har dratt i hus, hehe. Hun er et matvrak og spiser alt fra sjokolade til mandariner(!).

Brutus - min snille og gode tjukkas.

Snorre - babyen i huset, med sine skarve 18 mnd på baken, hehe.

Ludde - gjestepusen, dessuten homofil. Har omvendt Snorre og de er nå kjærester. Sorgen blir stor den dagen Ludde flytter hjem til sin egentlige mor igjen.

Skrevet

jeg vil ha ludde. han høres ut som en pus etter min smak!!!

pepsi het katten min som ble 15 år. :D

Skrevet

Ludde er kjempefin. Han er stor, en 7-8 kg, hvit og rød. Korthåret. Passe sær personlighet, men elsker å bli klødd på magen, samt å bli snakket til. Og han elsker Snorre=) (som også er rød og hvit, semi-langhåret og betraktelig mindre)

Mannen min har falt pladask for Ludde og snakker om å beholde ham. Ser for meg den dagen venninnen min kommer for å hente Ludde, så vil han svare "Ludde, hvem? Og hvem svarte er du? Gå din vei!" Hehe :P

Skrevet

I kronologisk rekkefølge har jeg hatt:

Laura Ingalls (hadde visst dilla på huset på prærien som treåring)

Pando Psyko DelFin Pus

Kvitvin (som i drikken, sagt på nordnorsk)

Lillebror (sønn av Kvitvin)

Frartkatt (egentlig Svartkatt, men ble hetende frart)

Svart (senere Falix etter omplassering)

Røder (ingen over, ingen under)

Sol og Måne (villkattunger jeg egentlig aldri fikk til, levde hhv ett og to år)

Hugo (sønn av Sol)

Grizabella (som gammelkatta i Cats)

Sukk, savner stort sett alle jeg. Kun Svart (Felix) lever.

Skrevet

Har 2 pusejenter som heter Zelda og Midna!

Zelda fikk 5 søte små den 14.08 som ikke har fått navn enda:P

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

Katta til besteforeldrene mine het "katta".

Katten jeg hadde når jeg var liten het sofie.

Hadde katt med eksen som het tobias (var egentlig jente, men det visste ikke vi). Eksen fikk foreldreretten når vi flyttet fra hverandre.

Katten til svigers som ble avlivet for noen uker siden, 17(!) år gammel, het Skippy.

Skrevet

Kattepusen min heter Shakira, ei kjempeflott huskatt med skikkelig fluffy hale, derav navnet.. Er ei kos katt, kjempeglad i mus og fluer, elsker å bli klødd på magen, legger seg på ryggen og spriker med beina, som ei taus på en lørdagskveld, hehehe...

Skrevet

Jeg hadde to katter sammen med eksen, men han fikk beholde begge to og det het:

TICK (står for TurboInterCoolerKompressor) Og kan godt si att hun kledde navnet sitt utrolig godt. I hvert fall som kattunge, men når hun ble sterilisert så begynte hun jammen å legge på seg. Og i voksen alder veide hun godt over 5 kg så hun er en stor og flott svart katt.

Mack (uttales mækken som i McDonald's) fant vi nettopp på McDonald's kald, tynn og i elendig form dumpet her.

Vi adopterte'n og han har blitt en riktig så flott katt, verdens mest kosete katt, maler konstant. Jeg er sikker på att han malte da han ble kastrert også...han er alltid blid og fornøyd. :-) Også han er ravnsvart..

Det første jeg skal skaffe meg når jeg har kommet meg vel i hus, ferdig flytta inn og alt er en katt...jeg klarer nesten ikke vente... :-)

Men for å ikke utsette en kattunge for vill flytting og pakking velger jeg å utsette det til vi er klare med det meste...så slipper kattungen å oppleve det stresset som er under flytting.

Skal bli så godt å få en katt i hus igjen....navnet blir klart når jeg har blitt litt kjent med lille dyret..og ser personligheten dens. ;-)

Skrevet

Buddha heter katten vår.

Ei diger frøken med utrolig masse pels, ser ut som en sibirkatt har jeg funnet ut, skillpadde-farget med melkebart.

Kom til oss i fjor på sensommeren en dag og bosatte seg her, full av floker og hantikk. Ettersom vi ikke fant eieren beholdt vi henne her selv tilslutt( til ongenes store glede)

En ordentlig kose-pus, barnevennlig til tusen, og ikke det minste redd for mine 2 bulldogger. Er nok egentilg en bullkatt har vi funnet ut siden hun har så sterk personlighet...hehe=)

Utrolig vakker, og det kommer fra meg som virkelig IKKE er noe katte-menneske, men men, hun valgte oss.:-)

Skrevet

Jeg hadde en nydelig hannkatt som het Spinoza. Oppkallt etter en gresk filosof. Han var en meget klok katt som åpnet dører og vinduer selv, kjente igjen bilen vår, lød navnet sitt og var så snill og god. Han fikk slag i en alder av 15 år. Det var tungt å avlive han, så etter det har jeg ikke hatt noe dyr.

Skrevet

Første pusen het:

TerabyRex Ferdinand

Hatt noen i mellom... Pondus, Tussi, Dennis, SELMER( r.i.p)

Og nå har jeg Ferdinand den Andre.

Skrevet

Han heter Silas og er helt nydelig:)

Skrevet

Første katten min arvet vi av min tante, og den het Lucy.

Da jeg flyttet for meg selv fikk jeg en ny som jeg kalte Carson (etter Carson Kressley i homsepatruljen, var tidenes mest feminine kattepus. Tror han var homo..). Han ble påkjørt og døde stakkar..

Skrevet

foreldra mine sin katt heter Nussi

og pusen vi får om noen mnd skal hete Swiffer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...