Gå til innhold

Dere med hormonspiral... Et lite spörsmål bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blödde dere etter at den ble satt inn? Er snart 2 mnd siden jeg satt inn den, og begynner å bli mektig lei av å blö hver dag.. Og endret mensen deres seg noe da dere sluttet å blö?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg hadde min i 8 måneder tror jeg. Blødde vel i 1 eller 1 1/2 måned etter innsetting..husker ikke helt. Men etter det så kom mensen som en klokke, samme tid hver måned..forsvant ikke hos meg iallefall, men blødde litt mindre tror jeg...har nesten glemt ut:)

Skrevet

Takk for svar :) Fler??

Skrevet

Blødde i 8 måneder i strekk etter jeg fikk satt inn hormonspiral. Det var ikke normalt og fikk bekreftet betennelse i livmoren pga spiralen etter å ha tatt en prøve hos legen.....

Tror det kan være normalt å blø i opptil 6 måneder, men les pakningsvedlegget eller google det så finner du sikkert noe mer fakta :-)

Skrevet

6 mnd siden jeg satt den inn og blør fremdeles, småblør nesten hele tiden. Veldig irriterende. Slipper heldigvis "styrtblødningene" jeg hadde uten spiralen da... men håååååper jeg snart slutter å blø!

Har vært til sjekk, men alt var normalt. Måtte bare ta tiden til hjelp sa han som kikka inn ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...