*Rutletutt* Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Herlighet som jeg har styrt på med de kjolene, he he - skal gifte oss i April 2009, men jeg begynte så tidlig som februar i år og prøve kjoler;o) Har vært på tre ulike brudesalonger, tilsammen fem ganger for å prøve....uten å klare å bestemme meg. Problemet var jo at jeg hadde flere aktuelle, men var umulig å plukke bare en;o) Siden jeg hadde så god tid fant jeg ut jeg skulle vente til salget på Brudehuset i september (begynner på mandag forresten;o)), for der hadde de tre kjolene det stod mellom....men så kikket jeg innom finn bare på gøy - og det fant jeg den ene av kjolene! I akkurat min strl (den satt helt perfekt på, akkurat passe lang) med et nyyyydelig slør til - for under halv pris - og på toppen av det hele bor hun som solgte den bare fem-ti minutter unna meg! What are the odds, liksom?!? Var jo bare meant to be:o) Jeg var og prøvde den i går, og den var flottere enn jeg husker, men jeg måtte likevel tenke litt på det....og det gjorde jeg - drømte til og med om kjolen, he he - og i dag formiddag hadde jeg bestemt meg - jeg ringte henne og sa jeg tok den - tror hun ble like glad som meg;o) var en liten strl, så hun var jo ikke sikker på om hun fikk noen resposn ( særlig siden det er glidelås i ryggen, og ikke snøring som kan reguleres). Hun giftet seg for under en mnd siden, så det er jo ikke så lenge siden;o) Skal prøve å forklare hvordan den ser ut - (annonsen på finn er borte nå) Den heter i allefall Bahamas og er merke San Patrick. Det er en tubetopp/hylsterkjole (eller hvordan jeg skal forklare den...) som er en slags havfruefasong. Den har langt slep og har blondestoff over hele - skikkelig romantisk og tidløs. Er blondekant oppe, så det gjør den ekstra lekker;o) Veldig lett å bevege seg i faktisk - til tross for langt slep. Sløret er like langt som slepet - dobbelt - med blondekant - helt perfekt sammen! Jeg er helt i skyene - blir bare mer og mer happy og sikker på at jeg har valgt riktig! Er så utrolig deilig å ha kjolen i boks - og veldig surrealistisk å faktisk ha kjolen jeg skal gifte meg i:o))))) Nå gikk det virkelig opp for meg at jeg faktisk skal få gifte meg med verdens beste mann:o)))))
~sjiraff~ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Denne? http://www.thewhiteboutique.co.uk/bridal/sanpatrick/sanpatrickbahamas.html Den var ihvertfall kjempe flott! Tidløs, stilig og enkel. Gratulerer med valget, tipper du blir knallflott!!
*Rutletutt* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Ja, det er den - men bildet yter den ikke rettferdighet i det hele tatt syns jeg...den er mye flottere irl (men sånn er det vel alltid;o)) Den er penere farge på irl syns jeg - syns bildet så litt "gråaktig" ut eller noe....klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det er noe med fargen/stoffet som ser "feil" ut;o) Jeg skal ikke ha sløyfen på (det hadde ikke hun jeg kjøpte den av heller) Syns den er MYE finere og renere uten sløyfen på)
Tjohoppsannhei Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer med kjolen! Den er altså virkelig nydelig :-)
Em`s mamma:) Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 gratulerer så masse, det er og en av mine favoritter fra san patrick:) nydelig kjole:)
*Rutletutt* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Takk - jenter:o) Boogie Woogie - lykke til med jakten på din drømmekjole, da - håper di får prøvd den;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå