Gå til innhold

kjærlighetserklæring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff...

her en kveld fikk jeg en mail - en kjærlighetserklæring til meg... fra X-en...

Aaaaner ikke hva jeg skal gjøre med den...

svare/ikke svare...

- svare: aner ikke hva jeg skal si + vil ikke gi falske forhåpninger +++

- ikke svare: da vil nn ligge og gruble og tenke seg ihjel på hvorfor ikke jeg svarer. eller tro nn har gjort noe galt, eller...

Det blir så utrolig vanskelig å svare, for jeg vil ikke såre, jeg føler nok ikke samme som nn, vil ikke gi falske forhåpninger etc... Vet jo at nn sliter, mens jeg vil videre, få livet på plass, rutiner osv.. Vil ikke si ting som bare gjør vondt...

ofte blir mail misforstått og tatt opp på feil måte også...

det har også vært en berg og dalbane i humørsvingninger, at jeg er redd å gi mer.. redd for å bli spist igjen etterpå... Det har vært så flere ganger der det har vært veldig ok mellom oss, der jeg tror at nå går det bra osv, og vi har kunnet si ting, men i neste øyeblikk har det vært krangling så hatten fyker...

Jeg blir bare tappet av hele nn, finner ikke energien til å brette meg ut så mye...

Jeg vet jo at nn har det veldig vondt og sliter med det hele... og det er vondt å se og lese ....

så huff, hva skal jeg svare til en sånn erklæring, lagt seg ut om flere ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får si på en fin måte at d er bra han endeli har kommet til fornuft men d desverre er får sent å han får ta me seg erfaringen sin videre i neste forhold :)

Skrevet

Vær ærlig og si hva du føler. Xen min gikk lot meg tro det var håp ved ikke å si noe... Værste er å ikke vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...