*teresa* Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Sitter her med vondt i magen nå......Det har seg slik at pappan min fikk en telefon fra bedriftslegen i dag hvor han for en tid tilbake var inne til årlig sjekk hos. I dag ringte de å ba pappa komme dit ned på mandag, men ville ikke si hvorfor. Sitter her å tenker kreft eller noe skikkelig ille.......noen som har opplevd lignende???
cherry coke Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det kan være så mangt. Høyt blodtrykk, lav/høy blodprosent, jernmangel etc. Pappa fikk nettopp beskjed om å komme tilbake til legen etter han hadde vært der å tatt masse blodprøver. Grunnen til at de ville ha han tilbake var fordi at blodukkeret var høyt og de ville teste det en gang til. Jeg opplevde det samme engang at jeg måtte komme tilbake . Fikk da beskjed at leververdiene mine var høye. Tok ny prøve og alt var fint. Du må ikke engste deg for mye, som sagt det kan være hva som helst=) Ønsker dere lykke til=)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Uff da, det hørtes ikke så lovende ut:( Har ikke opplevd noe lignende, så har ikke så mange trøstene ord å komme med. Men sender over en god klem og håper at det ikke er noe alvorlig som feiler pappaen din.
*teresa* Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Men ville de ikke si det over telefonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå