miss_aimee Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Greit nok at det å innbille seg at man er gravid, eller stress-signal pga dette kan utsette mensen, men er det vanlig å ha mensensmerter da? Jeg har gått med mensensmerter i flere dager nå, men det kommer liksom aldri... Har tatt to negative QR-tester.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hei. Har ingen erfaring med dette selv, men har lest her inne at QR-testene ikke er til å stole på. at de ikke vil vise pos test selv når man er gravid. De mer erfarende damene her anbefaler CB eller noen billigtester kjøpt over internett.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Stakkars, ikke greit dette. Når hadde du IKM? XXXX for at du har en sjenert en
Sololight Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg har i mange år veldig regelmessig syklus, tr kommer hver fjerde mandag. Men i juli, da jeg trodde jeg var gravid, var jammen menssmertene mer påfallende enn noengang og mensen kom ikke før torsdag kveld...
miss_aimee Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Takk for det MF&ELMT! Jeg er faktisk usikker på når jeg skulle hatt mensen for jeg hadde spiral som gjorde at jeg blødde litt hele tiden. Jeg blødde tre uker i strekk med spiralen i slutten av juli og slutta vel å blø i begynnelsen av august. Fjernet spiralen den 12. Hehe... så jeg vet egentlig ikke når forrige menstruasjon var, men tror det var mellom 25. og 29. juli...
miss_aimee Skrevet 29. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2008 Jeg har alltid hatt uregelmessig syklus, men har aldri hatt mensensmerter uten å ha mensen. Ikke som jeg kan huske...syns det er rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå