~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Snuppa er snart 4, og begynner å lure på hva vi skal kjøpe til henne. Hun er fasinert av My little ponnie (bare de små), polly pocket og littlest petshop, dessuten ønsker hun seg veldig en Ken, ukjent grunn for hun leker aldri med barbie dokkene sine. Ny lydbok hadde vært kjekt, men det er jo gså en fin ting å ønske seg av andre.
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2008 Oi, ja det var masse. Sykkel har snuppa, den går nok fint en sesong til. Noen perlejente er hun ikke... Men hva er disse klippe og lime greiene?
Tokatter_USA Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg hadde planen klar. Hunn ønsket seg så fryktelig en dukkevogn, men så fikk hun en av noen venner som hadde for mange. Så nå må jeg tenke igjen. Fra Norge har jeg allerede utstedt ønskeliste som inneholder Astrid Lindgren-videoer og Pippi-bøker. Hun har nettopp oppdaget Pippi og er fascinert. Ellers trenger dukkene hennes klær, og hun selv trenger albue/knebeskyttere, siden hun vil prøve rulleskøytene sine utendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå