Gå til innhold

Æsj.. Hun sovnet allerede nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da våkner hun sikkert grytidlig i morgen. Pleier å sove fra 23 til 7-8 på morgenen, men da våkner hun vel i 6-tiden da..

Æss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da???

Kanskje hun trenger å legge seg tidligere??

Skrevet

Hehe, hun er bare 6 uker og sover stort sett hele døgnet sånn av og på, men den lengste "kula" har hun fra 23 og utover, da sover hun som regel 8-9 timer i strekk :-)

Ble bare litt tidligere i dag..

Skrevet

hehe, du er bra bortskjemt! Sover hun hele natten uten mat? Linus gløtta på øya 21:30 og konstanterte at bamsen han suttet på ikke var en pupp, så han fikk litt ekte vare og sovna igjen så da er det vel ammings to ganger i natt... Ish! Deilig med kveld altså, men enda mer digg med natt! (skal ikke klage altså, frøkna skulle ha mat annen hver time hver natt...)

Skrevet

Hehe, nei, skal vel ikke klage. Er lett å bli bortskjemt, og "mye vil ha mer" som det heter :-)

Skrevet

Og ja, hun sover hele natta uten mat. Er vel en av fordelene ved å ikke få til amminga :-P

Erstatningsbarn (huff, det hørtes ikke pent ut) sover gjerne lenger..

Skrevet

Jepp! Gleder meg litt til begge unga er i seng kl 19, og sover rundt jeg da... Det er vel i hvert fall et halvt år til noe sånt skjer... Bra man ikke skal gjøre noe fornuftig den nærmeste tiden. Trenger ikke være så veldig klar i toppen for å vaske klær og lage middag liksom!

Skrevet

Har du kutta amminga helt?

Ser absolutt noen fordeler med å gi mme altså. Du vet akkurat hvor mye de får i seg og de følger gjerne klokka i større grad enn mm barn når det gjelder måltider. Også kan du rømme huset og hygge deg med all slags godsaker uten at det påvirker den lille (jeg drømmer om fårikål med maaaaasse kål!) ;)

Skrevet

Sant. Sitter her i pysjbuksa (og nei, jeg har ikke skiftettil pysj, skiftet bare aldri ut av den i dag morges) i en noe zombie-lignende tilstand med en herlig kopp amme-te og brystpumpa på bordet og sjokolade i hånda. Godt ingen kan se meg her hjemme :-D

Utrolig hvor sliten man blir av å gjøre absolutt ingenting. Nå er det riktignok ganske mye som må gjøres for at man skal ha mulighet til å gjøre absolutt ingenting da, men dog..

Nå skal jeg bare pumpe det lille jeg har (en liten apetizer til neste måltid) og legge meg i senga og finne no sjit å glo på tv'n :-)

God natt!

Skrevet

Som du sikkert skjønte har jeg ikke gitt opp helt, men er på nippet. Er 15 ml der på dagen og kvelden og kanskje 50 på morgenen. Holder vel ut en uke til tenker jeg.. Mye jobb for lite melk..

Skrevet

hehe, pysj er digg! Må liksom ut av den for å levere frøkna i bhg føler jeg...

Ikke noe vits å slite seg helt ut med pumpinga hvis du ikke føler du må.

Skrevet

Nei. Skal på 6-ukerskontroll på onsdag, håper egentlig helsesøsteren kan fortelle meg at jeg skal slutte. Greier ikke helt å ta den avgjørelsen selv merker jeg :-P

Har i hvertfall gjort det jeg kan! Drikker og spiser alt jeg skal, pumper eller ammer annenhver time og dytter i meg amme-te og havresuppe til den store gullmedalje. Og den teen smaker jo bare værre og værre!

Skrevet

Samma var det med meg forrige gang... Verden blei så mye bedre da jeg kutta ut amminga helt... Blei mer sliten av all den pumpinga og i tillegg brystbetennelse.. Jenta vår sove fra 23 til 07.00 fra hu var noen uker gammal.. Bortskjemt ja...

Hvis jeg har like lite melk denna gangen så kommer jeg IKKE til å pumoe og styre så jævli som forrige gang....

Mme barn har det ikke vondt de heller.. hehe..

Skrevet

Jeg kan ta avgjørelsen for deg, jeg! ;) Føler du at du gjør det fordi du må eller fordi du vil? Frøkna får jo mme og det er jo mat det og! Tipper uansett at hs sier du kan slutte med god samvittighet, hun virket veldig grei og lett å prate med den korte stunden jeg pratet med henne (var bare innom og veide 10 dager etter fødsel), går ut i fra at vi har samme dama.

Skal på kontroll selv på onsdag. Blir spennende å se hvor stor gutten har blitt... Føler at han er blitt så lang. Leieboerens datter hadde blitt 10 cm lenger på 6 ukers kontrollen.

Skrevet

Er jo sånn jeg prøver å tenke, hun merker vel ikke forskjell en gang, så lite MM som hun får. Er veeeldig nære ved å slutte, tenkte jeg skulle holde på til kontrollen, bare for å ha en liten "målstrek" :-)

Skrevet

Åh, satan! Det er langt! Ser godt at Leah har strukket seg, så er veldig nysgjerrig. Hun veide 4300 for to uker siden, og det har blitt noen valker siden sist.

Og om jeg styrer med pumpinga fordi jeg har lyst eller føler at jeg må aner jeg ikke lenger. I begynnelsen hadde jeg et håp omå jobbe meg opp til å kunne fullamme, men det har jeg skjønt at jeg kan gi opp :-)

Nå blir det bare sånn desperat pumping for å se om det er noe igjen :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...