~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Altså ikke noe middag-greie, men noe enkel små mat, som ikke er vanskelig å lage. Klarte ikke å finne på noe før jeg dro på butikken i dag, så må nok handle litt i morra. Ikke gjort av penger denne mnd (litt for mye utgifter - se nicket.. hehe), så gjerne noe som ikke er for dyrt å lage. Mitt hodet er tomt, jeg som alltis vet hva jeg skal servere.. :o/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 ostefondy? enkelt og digg
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 nærmere beskrivelse trengs...?! Min versjon av fondue er kjøtt og grønnsaker... Dessuten er vel forndygryta vår klar for en annen verden... :o/
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 tapas eller ost og kjeks. raclette er også nydelig, enkelt og ikke minst sosialt
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 Har vært innom den tanken ja )
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2008 raclette har vi ikke. Har tenkt på Tapas også, men hvile retter da? Har surfa gjennom noen matnettsider, men synes det er mye tilbehør og lite mat?! Hvilke retter er kjappe og greie?
Musemor med tre søte små Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Ost og kjeks Tapas Minipizzaer Grønnsaker og dipp Kyllinge vinger og hvitløksbrød
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 tja, er litt styr, mange småretter da. kjøttboller, scampi i hvitløk, oliven, baguetter, salat,litt ulike oster og skinker pluss en del dipper. vi hadde tapas kveld sist fredag og alle venninnene tok med seg hver sin rett, kjempe greit:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 http://www.tine.no/page?id=28&key=7648&cat=729 denne er go. men jeg tar ikke oppi tør sherry da.
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. august 2008 Hmmm.. det så jo faktisk veldig god ut ) Takker for tips!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 den er god og ikke vanskelig
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Tapas er enkelt... Kjøp de ferdige brettene på Meny med marinert hvitløk, tørket tomat, ++++. Samme sted får du serranoskinke - knallgodt rundt honningmelon. Hvitløksbrød kjøper du ferdig. Kjøp baguett, skjær den opp (Rist den i ovnen til den er gylden) og legg på kuttede tomater, hvitløk og basilikum som er hakket. Fort gjort! Lag en grønn salat med balsamico/jomfruolje og parmesan. KJøp lefser/tykke lomper, smør philadelphia på, strø over oppkuttet ingefær og gressløk, legg på laks i biter - deilig... Kjøp en pakke med butterdeig, del 1 ark i 2 cm brede striper og tvinn de. Stekes i ovnen. (brått så har du laget maaaange) Du kan også variere disse med asparges, tørkede tomater, valmuefrø eller andre frø. Fort gjort:o)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 å, nam nå fikk i hvertfall jeg vann i munnen dronningen! muligheter for at det blir tapas i morgen altså
Dronningen! Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Det gjorde faktisk jeg også, synd jeg skal bort på middag i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå