verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 eller tretten er det vel egentlig-)) vi har opplevd at vår eldste har forandret seg totalt i løpet av sommeren. Fra å være en hjelpsom, snill pike, er hun nå blitt et surt lite krapyl. Vi har nå begynt på en ny lek,som heter stille leken. Og hvis hun finner det for godt å svare så er det bare et grynt eller en lang avhandling om hvor teit og sur jeg er. Nå er det venner,klær og utseende som er i fokus, og jeg må le litt for meg selv når hun lettere hysterisk roper etter rettetangen kl 7 om morgenen. Har tenkt at nå "mister" jeg henne for en periode....og enda så teit og dum jeg er på dagtid, så kommer hun krypende på kvelden. Når alle er lagt og vi er alene, da legger hun hode i fanget mitt og forteller om skole,venner og ting som bekymrer henne. Og det varmer et mamma hjerte det-)))) Ja, de er jammen meg rare i den alderen sier nå jeg.-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det er så fint å lese om andre som opplever disse tingene:-) Jeg har to store og eldste er over den perioden for lengst, mens mellomste er 15 og faktisk også har roet seg betraktelig og det er deilig! Noen utbrudd har hun ennå, men det er ikke i nærheten av hva det var:-) Og så er det ikke noe som er så fantastisk som at de i tillegg til å være helt oppe i taket også er mammas lille jente og kommer krypende der det er tryggest i hele verden:-) Da tror jeg vi har gjort noe riktig - tross alt!
Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Samme her ! Bortsett fra at min ikke vil kose lenger, jeg vil klemme, mens han bare grynter hehe....Utrolig hvor teite vi foreldre er nå ja, *himle med øynene* Vi møter noen utfordringer fremover :-) Lykke til :-)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Å ja,jeg vet hva du snakker om...Har roa seg med nr1.Nr2 har slike tak enda..Mens jeg venter på at di neste bombene skal smelle til,hehe. Men,det blir bedre.Langt der fremme =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå