Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #28 Skrevet 30. august 2008 Ha ha... Jeg får litt hjertebank hver gang NOKAS-guttene kommer inn i banken med de svære koffertene sine og blunker til meg. ;D Ja, jeg mener ikke de lusekoftebekledte, men dem i uniform. Nice.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #29 Skrevet 30. august 2008 Synes mannen min egentlig har et yrke som er ganske drømmeyrke jeg i forhold til familie, eller i hvertfall en drømmejobb med en veldig snill sjef ;-) Eneste minuset er endel tefeoner innimellom i travle perioder på ettermidag kveld som kan bli plagsomt, men han er begynt å bli flinkere til å gi beskjed da. Han jobber som systemutvikler og har personalansvar. Han har bunden tid fra 9-15 og ellers fleksitid (om han opparbeidet mye kan han ta den ut som lønn) som gjør at han ikke trenger å skyndte seg om morningen og kan gå tidlig om han trenger det, han kan også opparbeide seg nok fleksitid til å få ekstra fridager når det trengs. Han jobber nesten aldri overtid på jobb, men kan jobbe 1-3 timer på kveldstid hjemme av og til, så han er _mye_ sammen med barna i forhold til endel andre menn. Han har en grunnlønn på oppunder en halv million i året, men får mer når han jobber inn fleksitid og tar det ut som lønn + at sjefen gir svært generøse bonuser til jul hvert år (ting til en verdi av 20 000 - 40 000 kr), han har gratis mobil, bredbånd osv og da altså fri hver eneste helg. Ikke må han reise noe heller, kun en gang i løpet av de 5 årene han har jobbet der. Jeg for min del er lærer da, så jeg har jo "fri" (som du velger å kalle det) når skolen har ferie, dermed går den kabalen nesten opp, for jeg må jo delta på alle planleggingsdager og da er somregel både SFO og barnehage stengt i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #30 Skrevet 30. august 2008 Har vært på blåtur med politiet og de er knase.Sprudlene men ikkje noe tull.Var fra forskjellige distrikt!! Overhodet ikkje hovne.
solei Skrevet 30. august 2008 #31 Skrevet 30. august 2008 Skjønner..ville ikkje vært gift med en politi...provoserer meg at de får så lite respekt..de gjør en kjempejobb og rydder opp i driten til andre!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #32 Skrevet 30. august 2008 Ringnotskipper, masse gryn og masse fri..
*Andreapus* Skrevet 30. august 2008 #33 Skrevet 30. august 2008 Nå har jeg drømmemannen da. Og han er i et yrke han trives i. Han elsker jobben sin, og går glad på jobb, men er og glad i fri. Det er sexy det.. Samtidig er han i et yrke da han får brukt kroppen og hode.. Men selvsagt hadde han vært brannmann, så hadde ikke det vært noe ille altså..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #34 Skrevet 30. august 2008 min sabo er treningsinstruktør å har en liten stilling som brannkonstabel på si.. kunne det blitt bedre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå