Gå til innhold

Hva slags yrke har "drømmemannen"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha... Jeg får litt hjertebank hver gang NOKAS-guttene kommer inn i banken med de svære koffertene sine og blunker til meg. ;D Ja, jeg mener ikke de lusekoftebekledte, men dem i uniform. Nice. :)

Skrevet

Synes mannen min egentlig har et yrke som er ganske drømmeyrke jeg i forhold til familie, eller i hvertfall en drømmejobb med en veldig snill sjef ;-) Eneste minuset er endel tefeoner innimellom i travle perioder på ettermidag kveld som kan bli plagsomt, men han er begynt å bli flinkere til å gi beskjed da.

Han jobber som systemutvikler og har personalansvar. Han har bunden tid fra 9-15 og ellers fleksitid (om han opparbeidet mye kan han ta den ut som lønn) som gjør at han ikke trenger å skyndte seg om morningen og kan gå tidlig om han trenger det, han kan også opparbeide seg nok fleksitid til å få ekstra fridager når det trengs. Han jobber nesten aldri overtid på jobb, men kan jobbe 1-3 timer på kveldstid hjemme av og til, så han er _mye_ sammen med barna i forhold til endel andre menn. Han har en grunnlønn på oppunder en halv million i året, men får mer når han jobber inn fleksitid og tar det ut som lønn + at sjefen gir svært generøse bonuser til jul hvert år (ting til en verdi av 20 000 - 40 000 kr), han har gratis mobil, bredbånd osv og da altså fri hver eneste helg. Ikke må han reise noe heller, kun en gang i løpet av de 5 årene han har jobbet der.

Jeg for min del er lærer da, så jeg har jo "fri" (som du velger å kalle det) når skolen har ferie, dermed går den kabalen nesten opp, for jeg må jo delta på alle planleggingsdager og da er somregel både SFO og barnehage stengt i tillegg...

Skrevet

Har vært på blåtur med politiet og de er knase.Sprudlene men ikkje noe tull.Var fra forskjellige distrikt!! Overhodet ikkje hovne.

Skrevet

Skjønner..ville ikkje vært gift med en politi...provoserer meg at de får så lite respekt..de gjør en kjempejobb og rydder opp i driten til andre!!

Skrevet

Ringnotskipper, masse gryn og masse fri..

Skrevet

Nå har jeg drømmemannen da. Og han er i et yrke han trives i. Han elsker jobben sin, og går glad på jobb, men er og glad i fri. Det er sexy det.. :) Samtidig er han i et yrke da han får brukt kroppen og hode..

Men selvsagt hadde han vært brannmann, så hadde ikke det vært noe ille altså.. :P

Skrevet

min sabo er treningsinstruktør å har en liten stilling som brannkonstabel på si.. kunne det blitt bedre ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...