Gå til innhold

Verdens mest lykkeligste ung - alenemor :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en mnd siden, fødte jeg verdens fiiiineste lille gutt :))

Er 19 år og allerede mamma til en liten gutt, er så stolt! Har gått alene hele svangerskapet, og har fortsatt vært alene etter Prinsen min kom! (Venter på farskapstest) Er så uuuutrolig glad for å være alene med Prinsen, det er så godt. Mange av mine venner som også har barn som er gjevngamle med min, som sier at de sjønner ikke at jeg "klare det" osv osv.. At det står stor respekt av meg.. MEN, akkurat nå kan jeg ikke se for meg å "DELE" gutten (MIIIN:p) med noen.. Har jo vært gravid alene hele tiden, og vært alene den første mnd.. Så, jeg føler at han er bare min.. Hehe! Tror det er værre å bli alene med småbarn, hvis man er vant med å ha en BF til å hjele til - for så å plutselig bli alene.. Så jeg ser det som en "fordel" at jeg var alene under svangerskapet og fra dag 1.. For, jeg er ikke vant med noe annent :)

Mange av mine venner som har babyer og en BF de er sammen med, som klager over at de (mennene) ikke tar insiativ osv og at de ikke skifter bleier osv osv.. Å klager masse over det! Er sååå godt å slippe å bekymre seg over det ;)

Men, på den andre siden så har ikke sønn min noe "far" da.. :/

Er snakk om farskapstest, den ene gir blanke F og den andre har sagt og truet meg under hele svangerskapet om at HAN SKAL HA delt omsorg eller omsorgen selv osv osv.. MEN, nå har han fått seg kjæreste og jeg har ikke hørt så masse fra han, så tror også han gir F.. Tiden vil vise :)

Jeg synes iallefall det er HÆRLIG å være alene med lille guttn miin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..har lyst å øse ut litt eder og galle i ekte dib ånd etter å ha lest innlegget ditt,men skal spare meg...

Lykke til videre som lykkelig ung alenemor!

Skrevet

det er jo bare å gjøre det beste ut av det :)

Skrevet

Ikke øs edder og galle, la oss være ett av de forumene som faktisk beholder den gode stemningen vi som oftest har:)

Synes det er flott at du fokuserer på det positive jeg HI, fortsett slik, flink er du:)

Skrevet

Har og en liten som jeg aldrii kunne tenkt meg å delt med noen;)

Er noe helt spesielt å være "alene" med baby=)

Tenk hva alle de med pappan til stede går glipp av:p

(vi må jo kunne tenke litt den veien og=)

Skrevet

Gratulerer med baby! :) Så fint at du er positiv. Det vinner både du og barnet ditt mye på! :)

Skrevet

Du høres ut som meg for 5 år siden.

NYT tiden, nyt humørt og nyyyt energien.

De tøffere tider kommer, og da trenger du å ha litt å tære på.

Skrevet

Eeeeenig med HI:):):)

Nå har mitt barn kjent far, men jeg har alltid vært alene fra dag 1... Og det har vært så hærlig..har heller ikke mye barnevakt..Har jeg barnevakt så er d oftest etter lillejenta har sovna..Hærli å være alenemor med denne jenta:)

Skrevet

Så flott at du ser det som du gjør:) All ære til deg, så ung som du er:) Og det er sant som du sier; har en vært alene fra starten, så vet en mer hva en går til. Jeg forstår deg godt, det skal du vite. Kjenner følelsen:)

Nå har jeg hatt yngste her helt alene i 7 år. Hun ringte selv til sin far(som hun kjenner litt), og formelig smisket seg til besøk. Så vi får se hvordan det går, hun har ikke vært på besøk enda;) Jeg har hatt henne alene fra jeg ble gravid, så det kjennes litt rart at hun skal til sin far, da, men det går nok greit:)

Nå er jeg mye eldre enn deg:) I teorien kunne nok du vært min datter:) Jeg er der du vil være når din sønn er så gammel som deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...