@nneliten Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg er bare i uke 10, og i løpet av de siste dagene har magen vokst VELDIG! Jeg har en på 3 1/2 år og en på 1 1/2 år fra før da, så livmoren er jo vant til å bli utvidet, men kan ikke huske at magen kom SÅ tidlig sist... Er tynn i utgangspunktet, men nå står virkelig magen rett ut - hele dagen! Smetter inn i joggebukse så snart jeg kommer hjem fra jobb. Har vært oppblåst på kvelden et par uker allerede, men dette er nok en mage som er kommet for å bli - og bli enda større... Tenk om det er tvillinger?!?!?! Andre som har fått gravidmage tidlig her? Tvillinger???
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg er bare i uke 6.. Men har den magen.. Har en liten sønn på 2.5 år fra før av.. Synes magen spretter ut litt vel tidlig her i huset også.. men men.. Ikke noe og gjøre med det.. Det er en tydelig kul også på morgenen.. , men utover kvelden så er jeg mye større.., men da er det jo også veldig mye luft.. Du kan se bilde av magen min hvis du trykker på nicket mitt tenker jeg.. Jeg ble fort stor med mini også... Så ikke kjempeoverrasket.. Bruker fortsatt mine gamle olabukser.., men de fleste med en "fancy" strikk løsning ( reserveløsning).. Orker ikke så mye press mor magen.. Ubehagelig.. Vekten viser ikke store forandringer.. + 0.5 kg.... Nei blir spennende og se hvordan magen min ser ut i 3 mnd.. hehe..
Helene <3 Sarah Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Har så mye overflødig hud/mage fra forrige graviditet at jeg merker ikkeno
Kristinanutten Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg er 9 + 2, og har helt klart fått en kul på magen. Jeansbuksene strammer ubehagelig nå, og foretrekker klær med stretch eller kjoler. Og magen står rett ut. Ble overrasket over at kulenkom så tidlig, i og med at dette er min første graviditet! :-) Lykke til, alle sammen.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg er 7+6 i dag og har en bitteliten kul på magen....ikke som syns da jeg har på meg genser, men man ser at det har vokst litt... Samboeren min har også sett det, så det er visst ikke noe jeg forestiller meg heller. Hehe...
ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Hei Jeg er bare 5 + 2, men har allerede fått mage... står rett ut. det er nok bare luft, men er det ikke tidlig å få mage sååå tidlig?
Elisan Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg er i uke 5 +3 og har ikke fått mage i det hele tatt. .
Cyan86 Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 skulle ønske jeg så litt mer gravid ut enn jeg gjør nå, for nå føler jeg meg bare feit! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå