Gå til innhold

Blir gaaaal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To uker siden det har blitt slutt med sambo. Han var drit sur når han gjorde det slutt, mens jeg var blid og sa jeg ikke hadde noen sure miner. Han ringte ikke på ei uke å spurte heller ikk hvordan det gikk med sønnen vår.

Han kom hit for å besøke han for et par dager siden. Hva er det vi møter i døra? Jo, samme gamle. Han kommer inn å er kjempe sur, så vidt han vil snakke med meg. Hva er det da? Han har fått det som han ville, han skal jo være glad. Ikke sant? var ute å drakk på Lørdag jeg, å sendte meldinger til en felles kompis vi har da, for han lurte litt på om jeg hadde det morsomt osv. Da ble ex sambo litt rar, sa han. å han har sagt det at ``ja, hun har sikkert pult med hele bygda``, å kompisen vår sa bare`` nei, det har hun ikke (har ikke det eller``, men hva har du med det å gjøre, du gjorde det slutt``, da sa han`` men, vi ble enige om at selv om det er slutt så er ikke det det samme som å drive å rote med andre``. Hva skjer`a??

Han må jo være så sur han vil for meg, men der sier litt om han. Jeg tror han vet han har basja max på leggen å er for tøff til å innrømme det. Nei, detter er så rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så selv om ikke han vil ha deg så skal ingen andre få deg heller. Hyggelig type, godt å bli kvitt spør du meg.

Skrevet

ja, er jævlig glad for at det ble som det ble. men sier litt om han. Han angrer sikkert som pokker, men er vel for tøff i trynet til å si det til meg.

Skrevet

Hehe... han har nok bæsja på leggen der ja. Og angrer seg ihjel. Hahaha... for en latterlig type!! :D Godt du er kvitt han...

Skrevet

ja, vettu! skjønner ikke at det er mulig å være så idiotisk. Er så glad jeg er kvitt. ikke for å skryte men jeg fortjener bedre enn han. 3 år og en unge så blir vi kasta ut liksom. Yeah, see you! Fuck off.

Skrevet

herreguuuuud..hvor gamle er dere og hva har dere tenkt å gjøre med livet deres...

Skrevet

probleme ditt a kjerring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...