Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Først så hun lenge på en dame...før hun sa til meg "mamma, se dama er tiger!!" Å riktig nok...dama var kledd i dyremønster fra top til tå. Hvorpå 3 åringen sier....sån vill IKKE jeg ha! Så ko vi til kassa, der stod det to mørke damer. Hun har sett det før og aldri sakt noe...men i dag "mamma, damene har mala seg!!" Holder på å knekke sammen, men bøyer meg forsiktig ned å tar jenta på kne...før jeg så forklarer sammenhengen....og vi blir enige om at det er gansek ok å være "brun" Hehe, det er mye rart en liten en kan "se";)
*Rutletutt* Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hi, hi - ja det er "artig" når de små begynner å kommentere folk rundt seg;o) Gutten min på 3,5 er på samme måten - hver gang han ser en mann med stor mage, så sier han høyt mens han peker: "se mamma, han mannen har baby i magen" - så entusiastisk, he he...selv om jeg forklarer han hver gang at menn faktisk IKKE kan ha baby i magen...;o)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 hehe, litt småflaut innimellom ja;) Kjenner til den der å, men heldigvis har hun aldri sakt noe. Men hun så på et blad forige dagen(Ernie) Da komenterte hun så fint at den dama var mamma(stor, feit og stygg) mens gutten var pappa(liten og spe, som holdt dama oppe) hehe, joda, takk for den liksom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå