Gå til innhold

Ha en fin helg da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjønt at med trasseunge i hus,så er dibbing en sagablott når han er våken.Men,med 4 beint i hus,så får jeg ikke kveldene heller!!

Jeg kaster meg derfor inn å ønsker god helg =)

"pavarotta" ble døpt i kveld,og fikk et navn som slett ikke passer en mørkredd fis.

Men,eldste sønn vant.

Klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det og god helg til deg også!

Kult navn og slitsomt med små i huset ja;-)

Jeg venter på tlf fra midterste om henting utover kvelden. De er på jentefest og bursdaglag, og vi er sjåfører, som vanlig!

Skrevet

He he he, bare vent til rutinene er innarbeidet. Da sover han glatt 3 timer i slengen på dagen, og etter en tid hele natta.

Så dette går seg til vet du.

Men jeg husker den første uka, da angret jeg veeeeeeldig:o)

Men alt blir bare lettere og lettere mye raskere enn med barna:-D

Skrevet

En fin helg til deg også-))) Har leita etter deg en stund,og ble veldig glad når jeg fant deg-)))

Trasseunger er pyton.her er 2 åringen trassig,6 åringen trassig og på toppen av det hele har jeg ei sjarmerende sur tenårings jente i hus-)) Hurra hei og hopp sier jeg bare, men det er nå mest gøy da-)))

Vi har også vurdert å få oss hund, men nå ble jeg litt i tvil her altså...-)) Du får rapportere fortløpende om hvordan det går med den lille firbente vennen-)) Jeg tror i grunnen jeg har nok med 4 barn,mann,husbygging,to hester,katt,kanin og hamster-)))

En super fin helg til deg og dine.

Klem

Skrevet

hehe ...:-) Pavarotta var jo er tøft navn da ! God helg til deg også :-)

Skrevet

Å det ble 2-1 til lørva.Han havna i senga mi i natt.kremt..Men sov,jepp han gjorde det..

Navnet ble IKKE pavarotta.Jeg kalte han det pågrunn av stemmeprakten =D

Ble noe helt anna ja.

Verpehøna,jeg anbefaler hund på det sterkeste! Er kun første uka at man tuller.Er som med ungene,man må finne en rutine.Å ungene har godt av å få ansvar.hehe.

Skrevet

å med hester og alt det andre,ja så trenger du altså bikkje.er gøy,kos,slitsomt,og en smule nødvendig med 4 beint sjef =D

Å nå skal jeg finne frem datan.ikke gøy å dibbe med mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...