Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg har skjønt at med trasseunge i hus,så er dibbing en sagablott når han er våken.Men,med 4 beint i hus,så får jeg ikke kveldene heller!! Jeg kaster meg derfor inn å ønsker god helg =) "pavarotta" ble døpt i kveld,og fikk et navn som slett ikke passer en mørkredd fis. Men,eldste sønn vant. Klem fra meg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Takk for det og god helg til deg også! Kult navn og slitsomt med små i huset ja;-) Jeg venter på tlf fra midterste om henting utover kvelden. De er på jentefest og bursdaglag, og vi er sjåfører, som vanlig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 He he he, bare vent til rutinene er innarbeidet. Da sover han glatt 3 timer i slengen på dagen, og etter en tid hele natta. Så dette går seg til vet du. Men jeg husker den første uka, da angret jeg veeeeeeldig:o) Men alt blir bare lettere og lettere mye raskere enn med barna:-D
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 En fin helg til deg også-))) Har leita etter deg en stund,og ble veldig glad når jeg fant deg-))) Trasseunger er pyton.her er 2 åringen trassig,6 åringen trassig og på toppen av det hele har jeg ei sjarmerende sur tenårings jente i hus-)) Hurra hei og hopp sier jeg bare, men det er nå mest gøy da-))) Vi har også vurdert å få oss hund, men nå ble jeg litt i tvil her altså...-)) Du får rapportere fortløpende om hvordan det går med den lille firbente vennen-)) Jeg tror i grunnen jeg har nok med 4 barn,mann,husbygging,to hester,katt,kanin og hamster-))) En super fin helg til deg og dine. Klem
Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 hehe ...:-) Pavarotta var jo er tøft navn da ! God helg til deg også :-)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Å det ble 2-1 til lørva.Han havna i senga mi i natt.kremt..Men sov,jepp han gjorde det.. Navnet ble IKKE pavarotta.Jeg kalte han det pågrunn av stemmeprakten =D Ble noe helt anna ja. Verpehøna,jeg anbefaler hund på det sterkeste! Er kun første uka at man tuller.Er som med ungene,man må finne en rutine.Å ungene har godt av å få ansvar.hehe.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 å med hester og alt det andre,ja så trenger du altså bikkje.er gøy,kos,slitsomt,og en smule nødvendig med 4 beint sjef =D Å nå skal jeg finne frem datan.ikke gøy å dibbe med mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå