pusekatta-fødeklar Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 MÅ den liksom gå (lenge) før man føder, eller kan den gå i forbindelse med fødselen??
temine Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg har født før, men aldri sett noe til slimproppen....selv om fødselen startet med vannavgang. Rart egentlig, når jeg tenker meg om:)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 I forrige svangerskap gikk ikke slimproppen før de satte i gang fødselen 14 dager etter termin......denne gangen gikk slimproppen på onsdag, og da var jeg 39+1, men det er ingen andre tegn på fødsel her enda....jeg tror det er veldig individuelt når den går og når man føder....noen føder kort tid etter at proppen går, mens andre kan gå i flere uker .... Uansett....masse lykke til
Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 jeg har lurt på det samme, ringte legevakta om noe samtidig spurte jeg om dette hu sa det evt ikke var lenge igjen når den har gått. Fikk en e-post fra libero klubben der stod det at det ville ta noen dager til en uke før fødselen er i gang, Så nå krysser jeg tær og fingre og håper det skjer noe snart. Lykke il:)
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg fikk også beskjed om å forvente fødsel om ikke lenge når min slimpropp gikk. Det er 5 uker siden.... Så tydelig at det ikke nødvendigvis skjer rett før!
snæparguri Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 min slimpropp var litt slimete lys\blankt rosa på dopapiret under fødselen. er veldig forskjellig for hver gang og hver kvinne trur jeg.
mamma til 2... Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 jeg har født før og har ikke sett noe til den... kan være at den sånn smått løser seg opp også, sånn at du ikke ser den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå