Gå til innhold

Foreldrene til min datters bestevenninne er litt "kjendiser" - ofte i avisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har fått en knallgod venninne i barnehagen. Det er så koselig, og jeg er svært glad for det. Foreldrene er også supersøte, og småprater om vær og vind når vi ofte møtes i forbindelse med levering/henting.

Men begge to er litt sånn "kjendiser" i lokalmiljøet, og ofte avbildet i avisen. Begge er i underholdningsbransjen, og det er like rart å se de avbildet hver gang, hehe. Tror også de tjener svært bra.

Skulle egentlig ønske at foreldrene hennes hadde vært litt mer "vanlige" slik at vi kunne omgåtts litt på fritiden vi foreldre også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor kan dere ikke det?? Kjendiser er vanlige mennesker de også.

Skrevet

Snodig. Kan du ikkje forholde deg til dei på vanlig måte fordi dei nokre ganger er avbilda i avisa?

Skrevet

Huff, hvorfor kan ikke folk forstå at kjendiser er vanlige folk de også?! Grunnen til at jeg sier huff er at jeg har slitt hele barndommen fordi min mor er veldig kjent. Folk har holdt seg på avstand, eller behandlet meg som en alien;) eller vært kunstig smilende og hyggelige, men jeg vet at de snakker dritt om meg bak ryggen min. Ja, det er misunnelse, men er det min feil at mamma er kjendis da?? Jeg er en helt vanlig jente som har en kjendismamma - so what!? Jeg er da vel ikke noe utskudd for det? Selvfølgelig har jeg hatt venner, men jeg vet nå sikkert at mange av dem har prøvd å bli min venn bare for å kunne bli med meg hjem og møte mamma, eller se huset vårt. Jeg skal si dere at dette har vært tungt for en liten jente, men man lærer seg jo å takle det etterhvert, heldigvis.

Nei, vær så snill å behandle datterens venninne og foreldre som vanlige folk. Inviter dem hjem eller med på noe morsomt. Jeg skal love deg at de vil sette veldig stor pris på det!!

Skrevet

Jo, vi er oss selv når vi omgås i leverings-/hentesitasjoner i bhg, evnt når vi treffes tilfeldig på gata. Men vi har nok lite felles interesser osv utover at vi har døtre som er perlevenninner. Det blir derfor ikke naturlig å invitere de hjem. Føler de er veldig opptatt i helger osv. Vil liksom ikke trenge meg på, føler meg for "liten" til det.

Men det er jo morsomt å se at faren hennes leker "hest" med datteren min på ryggen i bhg ene dagen, og dagen etter ser jeg han i aftenposten. Ene dagen henter han i t-skjorte og shorts, og neste dag i blådress med slips.

HI

Skrevet

Så trist at du føler det sånn!! Hvorfor føler du deg liten i forhold til dem? Bidrar de mer til samfunnet enn det du gjør? Det tviler jeg nemlig veldig sterkt på! De bidrar på en måte som gjør at de kommer i avisen, men det betyr ikke at det du gjør er mindre verdt for det!! Media er media...:(

Håper du etter hvert blir trygg nok på at disse menneskene også er vanlige mennesker, og gjør det du kan for at vennskapet barna imellom blir godt bevart.

Hilsen "kjendisbarn" over her

Skrevet

Takk for svar. Du har jo egentlig rett - vi bidrar på hver vår måte. De er veldig hyggelige mennesker, og i bhg-situasjonen glemmer jeg helt at de er "kjendiser". Faktisk et av de hyggeligste foreldreparene i bhg.

HI

Skrevet

hehe, du høres litt stolt ut.

Jeg bor i et sted med "sinnsykt" mange kjente, men det bryr jeg meg lite om, kanskje derfor det har bosatt seg så mange kjente her, fordi vi bryr oss så lite om det...

Faren til jenta mii er forresten også "kjendis"

Skrevet

Der kan du se:) De er kjempehyggelige, så kanskje det en dag føles naturlig for deg å få en mer vennskaplig relasjon til foreldrene også?! Er helt sikker på at de vil synes det er hyggelig, er nemlig ikke lett å få nye venner som kjendis.

Lykke til da!

P.s.: Var så glad for å lese at døtrene deres er så gode venner, godt tegn på at små barn ikke dømmer noen på forhånd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...