Gå til innhold

Dåp og faddere..

SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en "bestevenninne" vi har begynt å vokse fra hverandre , vi har ikke noe til felles, men kan prate om alt.

Men så er hun..ja hva skal man si uryddig. Hun ser ikke ut. hun har lagt på seg masse og går i slitte adidasbukser fra 80 tallet og ser rett å slett jævlig ut.

Har sagt dette til a at jeg nekter å gå ut med henne om hun ikke steller seg litt.

Men altså problemet er at jeg har sagt at hun skal være fadder..men siste mnd grøsser jeg av tanken..( jada jeg er litt overfladisk)

Men hvordan fortelle henne at hun ikke skal være fadder allikevel. For hun er veldig opptatt av dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bring on the spydigheter;)

Skrevet

Synes ikke du kan trekke tilbake at hun skal bli fadder bare fordi hun ser tragisk ut...men kan du ikke foreslå at dere går og handler klær sammen? Da har du litt kontroll på hvordan hun kommer til å se ut på dåpsdagen! Uff dette var litt pinlig....vanskelig situasjon! Lykke til uansett.

Skrevet

hun syns hun er fin som hun er (det kjærsten hennes sier)

På bryllupsdagen til ei anna hadde hun på seg mini kjole (hun veier ca 100 og er 165 høy)

hvite slitte adidassko og caps..

Er ikke bare utseende.. men har lissom vokst fra hverandre siste årene (barndomsvenninne)

Skrevet

Om dere har vokst i fra hverandre har du vell ikke noe å miste på å si fra til henne

Skrevet

men hvordan skal jeg si det lissom? Hun kommer til å bli kjempe såra. og vil jo ikke såre henne..

Skrevet

Åååå herregud....er det sant? Nei... da hadde jeg sagt ifra!!! Hun kan jo ikke gå sånn i et barnedåp!!

Skrevet

Si det du føler, kommer mye lengre med sannheten enn å lyge

Skrevet

får bare bite i det sure eplet tror jeg..

Skrevet

Som ei ovenfor sa, ; om dere har vokst fra hverandre så har du ikke noe å miste på å si i fra til henne.

Men å såre henne tror jeg du kommer til å gjøre uansett hvordan du sier det.

Skrevet

hvilken andre faddere skal dere ha da?

Skal dere kun ha famili, så kan du si dere har bestemt at dere skal kun ha familie som faddere..

Men hvorfor sa du til henne i første omgang at hun skulle være fadder da?

Synes det blir veldig trasig å trekke tilbake noe sånt..men forstår deg også hvorfor du vil det.

Skuffet blir hun nok uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...