Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 ja helt super...synd de er tom nå
NormaJean Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 de får inn nye hele tiden da. min rimi butikk fyllte på mange i går så jeg! bra med innhold i pakken da:)
sullemor Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Får du en lapp i posten om at det bare er å gå og hente en pakke på nærmeste Rimi?
Tuttelure Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 man kan gå inn på rimi.no:) så får man tilsendt en lapp nærmere fødsel:)
gutteklubben grei Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Jeg har henta pakka! Kjempefin! Fikk: En flaske tran En stor Avent tåteflaske En Avent vellingpulver/MME-pulver-dispenser Blenda vareprøver En pakke bind Seks Pampersbleier En pakke stellebordsunderlag En pakke våtservietter En "toalettmappe" med Natusanprøver En to-pakk Aventsmokker + noe reklamebrosjyrer.. Gleder meg til pakke nr 2....
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Når har dere fått deres hentelapper? Jeg sendte inn for rundt 2 uker siden, har ikke fått noen hentelapp:( har d noe med hvor langt man har kommet i graviditeten?(er i 33. uke nå)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Sendte også inn for flere uker siden...er nå i uke 37, så tviler på det har noe med hvor langt du er kommet... har heller ikke fått noen lapp i posten.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 ok..*vente vente* og jeg som har gledet meg såå lenge til den pakken.. sukk.. lillesøsteren min jobber på en rimi, og hun sa at de hadde flere pakker der..men går d etter "nærmeste" rimi?om de har pakker der? har jo typisk nok flyttet midt i det hele, og da blir det et stykke for meg å dra hvis jeg må hente den på d som tidligere var min nærmeste rimi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå