moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har vært veldig sprek til nå men har blitt forkjølet og er bare så slapp...orker ikke annet enn å ligge....blir frustrert,vil være opplagt og komme i fødsel. Flere som har det som meg???
Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 jeg har termin i morgen..har hatt to uker nå der jeg har vært ufattlig trøtt,uopplagt,grinete,sur,usosial osv..men nå disse siste dagene nå,så har d kommt seg litt,har faktisk vært lettere i humøret,bakt å ryddet igjen..men d skal sies at jeg tåler veldig lite,før jeg blir trøtt og sur..
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Krysser fingre og tær for oss så vikommer i fødsel denne helga. Jeg har bursdag i morgen og for 15 år siden fikk jeg en sønn på denne dagen.... Kanskje jeg får oppleve en sånn gave en gang til... Lykke til redorkide,har sett at du er litt engstelig for denne epiduralen... jeg har bare positivt å si om det og skal ha det,selv om babyen min ligger med hodet ned nå:-))
Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 oj:)snakk om fin bursdagsgave da hehe hadde jo vært kjempe stilig om d hadde skjedd igjen;) ja huff jeg har virkelig klaget å styrt på her inne den siste tiden hehe etter jeg fikk vite at han låg i sete.. d var godt å høre at du har gode erfaringer med den da..har hørt mye bra om den og så da krysser vi fingrene:) lykke til du og..vi får oppdatere etterhvert som d skjer
Kuredu Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 JAaaaaaa! Jeg har riktignok 5 dager til termin men er helt ferdig - ihvertfall har jeg hatt det slik i dag. har stort sett vært veldig sprek jeg også, men har fått en mild forkjølelse, hovne bein, sure oppstøt, slapp og trøtt...... Men jeg er tålmodig for det, har ikke noe stress med å føde enda. Misforstå meg rett, vil gjerne føde, men er ikke så lei enda som jeg vet noen fort kan bli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå