Gå til innhold

Amming og vg's vektklubb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil veldig gjerne gå ned noen kilo ved å spise sunnere og trene mer, men trenger et puff i ræva og hører så mye positivt om ve's vektklubb. Men regnes det som slankekur sånn at jeg bør unngå dette mens jeg ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOmmer an på hvor gammel ungen er. Har ho /han begynt med annen mat kan du fint slanke deg. Jeg ammer enda, men snuppa er snart to, så det kan ikke stoppe mor fra en lenge påkrevd diett.

Om du er redd du får i deg for lite mat kan du legge på 100-200 kaloorier alt etter hvor mye du ammer.

Skrevet

Han er 5 uker, så jeg fullammer! Sånn som det er nå så er jeg i hvert fall ikke redd for å få i meg for lite mat. Er utrolig matglad og har ingen selvdisiplin. Har igjen noen kilo etter to fødsler og vil nødig bli på denne vekten for lenge for da er jeg redd jeg aldri kommer meg ned igjen.

Skrevet

dytter (eneste trimmen i dag ;) )

Skrevet

Synes vgs vektklubb er veldig bra. Flott dagbok der inne som man legger inn alt en spiser i, og så får en se hvor mye kalorier en har spist, og hvor mye som er karbohydrater, fett og protein. Det har hjulpet meg. Det er derimot viktig å spise nok kalorier sånn at ikke melka forsvinner. Jeg ønsket å gå ned en kilo i uka, og da sa vektklubben at jeg skulle spise 1300 kcal i uka, noe jeg etterpå hørte er for lite dersom en ønsker å amme. Jeg legger meg derfor på ca 1600 kcal, og så prøver jeg å trene ltit i tillegg. Går ned mellom 1/2 og 1 kg i uka likevel.

Jenta mi er straks 6 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...