Gå til innhold

Hmm... Mensen igjen etter to uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt ustabil syklus de siste mnd, fra 28 til 38 dager...

Jeg hadde mensen uke 33 (to uker siden). Mandag var jeg sikker på eggløsningen kom, da det kjentes veldig sånn på kroppen.

Onsdag kveld kom det litt brunt på papiret, i går litt mer, og fortsatt i dag. Men dette føles ikke som vanlig mensen. Jeg har alltid fryktelig vondt rett før den kommer, og kjenner det veldig i ryggen. Synes derfor dette er så rart... Er det mensen igjen allerede, etter bare to uker? Flere som har opplevd dette?

Hmm, ikke sikkert noen kan svare på dette, men spør nå likevel... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke svare, men har nylig opplevd dette selv - og jeg har ikke hatt for vane å ha ustabile sykluser! Skal til gyn. neste uke og har bl.a. tenkt å spørre om mulige årsaker til denne plutselige og uvanlige blødningen.

Håper du får svar fra noen som vet mer om dette enn meg.... ;-)

Skrevet

Jeg skal si det jeg trur du håper noen skal si.. hehe... hvertfall hva jeg hadde ønsket å høre...

Festeblødning... kan det ha vært egget som fester seg? at du faktisk er gravid og tester pos til ikm?

Du må se det ann..

uansett lykke til

Skrevet

Takk for svar! Men tør vel ikke håpe på det...

Har lest her også at festeblødning vanligvis er lenger etter eggløsning, og dette kom bare et par dager etter antatt EL.

Jeg får vel kanskje bare vente og se. Hadde en SA i mars, og syklusen har vært rar siden.

Har ikke vært til GU på lenge heller, så kunne kanskje vært en ide for meg å få gjort det også.

Skrevet

Hadde vært kjekt om d var festeblødning da. Jeg tror jeg hadde det denne gang. Hadde bittelitt brunlig utflod ca en uke etter anntatt EL. Testa sist lørdag et par dager over IKM og da var jeg gravid.

Skrevet

Hei,

høres kanskje mer ut som en el-blødning enn en feteblødning, hvis den kom like etter el. Er ikke uvanlig å blø litt under el.

Skrevet

Hm, merkelig dette, for det gir seg ikke heller. Det blør fortsatt, men ikke like mye som ved en normal mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...