Gå til innhold

Blir man dårlig i magen av idoform?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi skal til syden i morgen, begynte jeg og datra mi på en idoform-kur i dag. Jeg har bare tatt en pille og det i dag tidlig og nå i ettermiddag har jeg følt meg uggen i magen. Syns det kan ligne litt på mens-murringer, men tror kanskje det bare er innbilling da jeg selvfølgelig håper at jeg er gravid. Har IKM om en uke.

Datra mi på 20 mnd hadde veldig løs avføring i kveld, og jeg lurer på om det kan komme av disse melkesyrebakeriene.

Noen som vet?

Ser det står på pakningsvedlegget at gravide bør samrå seg med legen om å ta disse pillene. Det har ikke jeg gjort... Kanskje jeg ikke bør ta de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Idoform motvirker dårlig mage - så tror ikke det er det..

Skrevet

er nok bare en tilfeldighet at dattera di er løs i magen. Du er kanskje gravid:-)

Skrevet

Takk for svar. Jeg hadde bestemt meg for å ikke si noe til sambo om dette, siden jeg er redd han kan bli skuffa. Men nå ikveld satt vi i sofaen og da måtte jeg til og med åpne buksa opp litt fordi magen føltes så oppblåst i tilegg til murringene. Dette er noe jeg aldri har følt før dagen da TR kommer. Fortalte det til sambo da.. han lyste opp i forventninger:-)

Det er ganske lite sannsynlig det er TR som er på vei allerede, da jeg alltid har hatt sykluser på minimum 31-32 dager. Nå er jeg på dag 26.

Begynner å bli veldig spent nå!

Ps. vi tror datra vår reagerte slik på Biola også. Har prøvd det et par ganger og begge gangene har hun fått løs avføring. Veldig rart.

Skrevet

Det er vel normalt å få litt løs mage av det. For idoform hjelper jo systemet igang igjen ved treg mage. Det samme gjelder vel biola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...