Ferdig Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har 13 dager igjen til ks og jeg kan nesten ikke gå Mannen kjørte meg på butikken en tur i dag, bare så jeg skulle få se andre mennesker. I kassen fikk jeg kommentaren "Det der ser skikkelig tungt ut!" Ja, det er det, sa jeg. Ikke si mere...Rett før tårene spratt. Jada, alt tolkes feil og jeg har frykter at jeg aldri skal bli normal igjen, selv om jeg har gjort dette før og vet at normal - joda det blir jeg - tar bare litt tid. Ellers tilbringer jeg nesten hele tiden på sofan, halvt liggende og halvt sittende og i en slags døøøøs... Leser ukeblader ser på video og tv og føler meg som en sjøløve som har lagt seg på stranden og plutselig funnet ut at det er blitt fjære... Langt til vannet gitt... og jammen er det langt ned i 1. etg. for å komme seg på do:( Og det gjør vondt. Fysisk vondt når han sparker meg i blæren! (Kan den sprikke tro?!) Noen som har det sånn som meg?....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 ja du er ikke alene......føler meg som en strandet hval på denne sofaen *ekstrem bekkenløsning* kan ikke røre meg
Hibbedi Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 selvsagt har du lov å være utslitt nå..Ja,en kvinnekropp er bygget for ett svangerskap, men det vil ikke si at det ikke er belastende for kroppen. det er masse i kroppen som er i sving nå psykisk og i tillegg til fysiske plager som bekken og rygg osv. Da blir man sliten..så slapp av og ta det med ro nå før fødsel, du trenger krefter under den og når babyen kommer! Lykke til )
Ferdig Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 Åååå tusen takk for trøstende oppmuntrende ord! Lykke til dere også!
lana<3 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Ja på slutten syns jeg man skal få lov å klage litt, da har man tross alt gått med gravid plager i ni mnd. Men det er uansett ikke lenge igjen nå....lag en nedtellingsplan så kanskje du syns det går fortere? Jeg gjorde det sist gang og laget også en plan over hva jeg skulle gjøre hver dag for å få tiden til å gå. For det om du er nesten bare sengeliggende er det mye man kan gjøre... Lykke til og håper den siste tiden din går fort..
Bare meg... Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Ja, jeg håper virkelig det er lov!!! Jeg er sånn selvom jeg er bare 35 uker! Er jo fryktelig slitsomt når alt er vondt og tungt! Nå skal du ta vare på deg selv og babyen inni magen og gjøre akkurat så mye som du føler at du kan klare. Ingen grunn til å slites seg ut, spar på alle de kreftene du har, du trenger dem! Snakker av erfaring.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå