Gå til innhold

Der er pizzaen i ovnen og vi opprettholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

statistikken:-)

Siden over 60 prosent av Norges befolkning visstnok spiser Taco på fredager og jeg ikke er særlig glad i det, tilhører vi de 40 prosentene som velger andre ting, og dermed blir det den hjemmelagde pizzaen som vi stort sett alltid har;-)

Vanedyr vi?

Absolutt;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pizza er ikke å forakte. Selv digger jeg taco. Eller fajitas som vi peier å spise da:o)

Men så er vi kanskje rare da....for vi har ikke fast mat hverken på fredag eller tirsdag:o)

Men vi spiser det meste, ja... kanskje bortsett fra lungemos....blæ...

Skrevet

Hey you!

Bare så det er sagt; Jeg elsker fajitas, og det smaker vidt forskjellig fra taco, som minner meg om svettelukt i sydlige strøk....blæh;-D Ikke akkurat det jeg vil ha på matbordet kan du si!

Men fajitas er en helt annen lukt og mye mye bedre;-)

Har dere seriøst ikke fast fiskedag på tirsdager???? HÆ????

Skrevet

Nei.... ikke fiskedag på tirsdag, men kan hende onsdag eller søndag eller mandag...

Nei da, enig.... men vi kaller det taco vi da... For da tror Storebror at det er det han spiser. For det er visst litt inn med Taco i hans vennegjeng:o))

Men tacoskjell kan jeg styre meg for...

Skrevet

Enig:-)

Skrevet

Hjemelaget pizza på fredager er et must her i huset!!

Og på lørdager er det gjerne indisk eller meksikansk av en eller annen variant. For da kan vi pøse på med hvitløk og alt annet godt. De andre dagene i uka er vi mer "norske" og ikke så ivrige på sterke lukter av hensyn til kolleger og treningskamerater. Så snakk om kjedelig og A4... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...