toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 å tar dere da?tar bare omega 3 når jeg husker det jeg da:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2008 burde jeg ta noe mer egentlig?
Babyønske �� Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Prøver å ta det, men har en tendens til å glemme det. Var mye flinkere å huske det før jeg ble gravid. Tar Vitaplex Gravid, men ikke omega 3 kapselen, orker ikke å gå å gulpe på den transmaken. Så tar vegetabilsk omega 3-6-9(Udo's Choice) i stedet for. Så tar jeg Kalsium- tilskudd sånn innimellom. Tåler ikke melk, så føler jeg må ta litt erstatning for det. Men er kalsium i Vitaplex'en så derfor tar jeg ikke kalsium i tillegg daglig.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 glemmer de nok mye for smaken ja:)gulpe opp det ja.fyss a meg.derfor jeg tar den mange ganger når jeg legger meg.får ikke det der da.så man gulper ikke av den omega 3.kansje invistere meg i den heller jeg også da:)vitaplex gravid,er ikke den bare i begynnelsen av svangerskapet?tok den jeg da.
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg har faktisk kjøpt meg en dosett på apoteket for å klare å huske å ta kosttilskudd. Jeg tar Jern, Tranebær kapsler og drikker tran. Jeg MÅ ta jern, så da er det greit med en dosett for å se. Er jo så svimete om dagen, så jeg synes det er trygt å kontrollere meg selv. hehe.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Her går jeg på Multivitamin uten A-og D- vitamin (pga tran), Tran og Folsyre
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 okei,lurt det da ja.tranebærkapsler bra for da? så nyskjerrig jeg at.vet jo ikke alt jeg heller nei:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Man skal ta minst mulig. Du får i deg det meste fra maten uansett. Jeg drikker tran fra flaska, namnam;) Tranebærkapsler forebygger UVI.
Lukas <3 Ella <3 Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Tar kun Omega 3 jeg,delvis siden lysten på fisk har vart like med null,greit å vite at man får det i seg uansett...
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2008 tar omega 3 for det jeg også,men aldri likt fisk jeg da.greier det ikke:)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Hei jeg har tatt tran x 2, spektro (multivitamin), B vitamnin, for styrke hud og morgenkvalme samt folat hver dag! Begynnte med folat ca 3 mnd før vi ble gravide. Tran er sundt også innbiller jeg meg at det smører hud og kropp fra innsiden også da! Fint for magen:)
MintCondition Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Jeg tar Omega3 og spiser opp resten av folat-greiene mine, der er det B-vitaminer i også.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Akkurat nå tar jeg kun Omega 3. Begynte med Møllers Total, jern og folat. Så måtte jeg kunnte ut jernet fordi blodprosenten var i høyeste laget. Nå på sist kontroll måtte jeg kutte ut ekstra vitaminer også fordi blodprosenten hadde steget ennå mer. Også jeg som alltid har hatt manko på jern... mye rart som skjer når man er gravid ja.
Maya_1 Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 Var hos jordmor her om dagen, og hun sa at jeg gjerne kunne droppe vitamintilskudd bare jeg tok Omega3, for det var så viktig for barnet. Sa jeg hadde en tendens til å glemme Omega3 så det ble kanskje annenhver dag, men det var ikke nok, dette måtte jeg huske å ta hver dag. (Jeg tar det før leggetid, og uten mat, da får man ikke den transmaken i magen. Derfor jeg glemmer de også, så må tilbake til middagen..hehe)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2008 gjør også det.var jo lurt det ja.fortsette med det på kvelden da og trodde man skulle ta det med for atdet ble mindre smak,men merka jo aldri det jeg nei.vis man ska ta noe aent,merker de vel det i blodet.får svelle videre på de omega 3 vi da:)
birrisj05.02.09 Skrevet 30. august 2008 #17 Skrevet 30. august 2008 Jeg tar "alt i ett" for gravide og ammende fra Vitaplex. Som har små poser med dagsdoser av omega3, kalsium og diverse vitaminer og mineraler (blant annet folsyre).. 3 piller..
tuppi2 Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 jeg tar også alt-i-ett fra Vitaplex. veldig kjekt med de dagsposene, er ellers litt sløv til å huske sånt. de er vanskelig å få tak i, og da jeg kontaktet vitaplex sa de at de er på vei ut av produksjon. syns det er litt dumt da. så lurt og hamstre litt fra butikken der dere vet de finnes.
Stinemor84 Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Jeg tar Möllers total og begynte med folat tre mnd før jeg ble gravid. Synes ikke det er noe ettersmak eller raping av de kapslene.. Og husker å ta de hver dag. Har tablettene liggende ved sien av brødet/knekkebrøet, og da husker jeg å ta de hver morgen før frokost.
birrisj05.02.09 Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Kjøpte mine fra Vitaplex på Ica..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå