Gå til innhold

Jæ... barnefar!!!!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy nå er jeg sint. Tenk, han skulle hente han kl 5 som avtalt (og som han stort sett har gjort i 5 år). Kvart på 6 fikk jeg endelig tak i han, tenk, fyren sitter i HAMMERFEST, 60 mil unna, og kommer ikke hjem på en uke. Han hadde GLEMT å gi beskjed.

Null problem å bytte helg, null problem at jobb kommer i veien, null problem at man må omrokkere litt, men gi da for svarte svingende beskjed????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrevet en melding til han nå;

"Du må huske på èn ting. Nå er det ikke lengre meg, men xxx (sønnen vår) som blir såret når du svikter og glemmer han. Håper virkelig du gjør en insats fremover."

Var den streng, og kan den brukes imot meg? Har så lyst til å si fra til han, for i telefonen ble jeg så paff og forbanna, fikk ikke sagt et ord. Tenker at det nok blir en runde på familieværnkontoret en vakker dag, greit å ha sitt på det tørre.

Skrevet

EN ting har jeg lært meg etter 12 år med konflikter med BF:

Send ALDRI meldinger når du er sint eller opprørt.

La ting synke litt inn, ta minst 20 runder med deg selv, og ta ting opp face to face.

Da slipper du å sende meldinger du vil angre på, for i kampens hete kan man fort finne på å være litt i overkant navlebeskuende, og dermed mistet evnen til å se det totale bilde.

Men tro meg; jeg vet hvor vanskelig det er å ikke la seg rive med..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...