Gå til innhold

Når ungene har bursdag

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem innviterer de da?

Eldstemann har hatt bursdag, og skal feire på tirsdag- 8 årsdag.

Jeg vet jo hvem han leker mest med, men han sier at den og den må han innvitere fordi han har jo lekt litt med de. Har sagt max 13 barn, nå er vi der allerede, han hadde med seg en kompis hjem i dag vi i utg. punktet ikke hadde innvitert, men jeg skrev en innvitasjon til han og siden han var her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanskelig sak det der. Min 6-åring skal snart feire sin bursdag og da blir det alle guttene i klassen og de han har mest kontakt utenom. Heldigvis blir dette bare 11, pluss lillebroren. Jeg vet ikke hvordan vi skulle valgt ut hvis vi ble nødt til å velge.

Skrevet

Blir nok et selskap med gutta i klassen her, og et med gutta i gata :)

Skrevet

ja, dette er vanskelig, sitter fortiden med det samme problemet....

Først tenkte vi å be alle jentene i 1. og 2. klassen, men kom bare til 5 stk, og det var jo litt lite:)

Så tenkte vi ¨å be alle i 1 kl og 2 kl, men hun leker mest med 2 jenter i 3 kl.... ber vi alle i 1 og 2 blir de 11 stk til sammen, men kal jeg ta med 3. som er en stor klasse blir de 20, og det er for mange:(

Så vi lurer på om vi kan be bare jentene i 3. ??? vet ikke jeg.. uff..

Skrevet

Så er det slik også at klassene ble splittet etter 1.klasse, så han leker jo med flere som går i de andre 3 klassene også(er 3 klasser). Blir 15 om alle kommer, noe jeg i utg.punktet håper de ikke gjør. pluss han selv og lillesøstra samt gu'moras lille tass.

Så er det jo også sånn at han er mye med en av jentene i klassen på fritida, og det går ikke å bare innvitere 1 jente. Da måtte det bli 2.

Huff det skal bli trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...