Velsemor Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Noen som har noen tips på hvor jeg kan kjøpe amme-bher i stor størrelse. Er i uke 33 og bruker 75 F. Bor i nærheten av Oslo. Takknemlig for alle tips!
GuttemammaTilTo Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 jeg kjøpte billige gode på spar kjøp faktisk! 79,- stk. nå kjøpte jeg riktig nok 80D.. og vet ikke hvor langt str går opp der, men tenkte hvertfall å si det:-)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Spar kjøp har noen amme-bher som skal gå opp til ganske store cuper. Det er faktisk noen av de som er ganske fine
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Vanlige klesbutikker har kun størrelser opp til E (DD) for å få riktig gode amme bh'er må du på en spesial undertøysforetning. Og da er de dyre men også riktig gode og solide. Hilsen en med 90G (
lille spira Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Sparkjøp - ligger en i Buskerud en plass gjør det ikke? Jeg skal en tur innover på IKEA i morgen muligens - da kan jeg jo ta Sparkjøp på veien. Er også en 75F nå, 28uker. Så det hadde jo vært greit bare med noen billige som jeg evt kan vokse ut av Er ikke stort de har i vanlige butikker og en formue for noe jeg (forhåpentligvs) ikke får bruk for om et års tid er lite aktuelt for studentlommeboka mi ;P
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Har sett at de har gode store størrelser på Lindex. Har kjøpt meg en der (den var forøvrig ganske dyr..) som var fantastisk, tror det var i merket Swemark eller noe sånn...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 ligger en spar kjøp litt før drammen. nærmere bestemt i mjøndalen. er kart over hvordan komme seg dit på sparkjop.no. vet også at d er en spar kjøp i hønefoss, men d blir vel i feil retning?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjøpte 85 E og F på Cubus av alle steder,det var Cubus "eget" merke,og de var i microfiber lignende materiale,myke og gode!! (men nå er dette 2,5 år siden da,får håpe de har de denne gangen også)
Målfrid Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Jeg har kjøpt en kjempebra ammebh i ull fra mammaogmeg.no. Jeg kjøpte 70F så de har mange str., koster 499, men jeg måtte ut med 598 inkl frakt/postoppkrav. Jeg er iallefall veldig fornøyd:-)
Lacey*har fått erta Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Jeg har kjøpt cubus sine. Altså deres "merke". Synes de er supergode og om jeg husker rett så går de høyt opp i str også. I tillegg er de ikke så dyre. Men det kan jo være at de ikke gir god nok støtte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå