Gå til innhold

Tips om hvor kjøpe amme-bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips på hvor jeg kan kjøpe amme-bher i stor størrelse. Er i uke 33 og bruker 75 F. Bor i nærheten av Oslo. Takknemlig for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte billige gode på spar kjøp faktisk! 79,- stk. nå kjøpte jeg riktig nok 80D.. og vet ikke hvor langt str går opp der, men tenkte hvertfall å si det:-)

Skrevet

Spar kjøp har noen amme-bher som skal gå opp til ganske store cuper. Det er faktisk noen av de som er ganske fine

Skrevet

Vanlige klesbutikker har kun størrelser opp til E (DD) for å få riktig gode amme bh'er må du på en spesial undertøysforetning. Og da er de dyre men også riktig gode og solide.

Hilsen en med 90G :o(

Skrevet

Sparkjøp - ligger en i Buskerud en plass gjør det ikke? Jeg skal en tur innover på IKEA i morgen muligens - da kan jeg jo ta Sparkjøp på veien. Er også en 75F nå, 28uker. Så det hadde jo vært greit bare med noen billige som jeg evt kan vokse ut av :P Er ikke stort de har i vanlige butikker og en formue for noe jeg (forhåpentligvs) ikke får bruk for om et års tid er lite aktuelt for studentlommeboka mi ;P

Skrevet

Har sett at de har gode store størrelser på Lindex. Har kjøpt meg en der (den var forøvrig ganske dyr..) som var fantastisk, tror det var i merket Swemark eller noe sånn...

Skrevet

ligger en spar kjøp litt før drammen. nærmere bestemt i mjøndalen. er kart over hvordan komme seg dit på sparkjop.no. vet også at d er en spar kjøp i hønefoss, men d blir vel i feil retning?

Skrevet

Jeg kjøpte 85 E og F på Cubus av alle steder,det var Cubus "eget" merke,og de var i microfiber lignende materiale,myke og gode!!

(men nå er dette 2,5 år siden da,får håpe de har de denne gangen også)

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjempebra ammebh i ull fra mammaogmeg.no. Jeg kjøpte 70F så de har mange str., koster 499, men jeg måtte ut med 598 inkl frakt/postoppkrav.

Jeg er iallefall veldig fornøyd:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt cubus sine. Altså deres "merke". Synes de er supergode og om jeg husker rett så går de høyt opp i str også. I tillegg er de ikke så dyre. Men det kan jo være at de ikke gir god nok støtte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...