Gå til innhold

Noen som skal ta gt neste helg?


15.mai???

Anbefalte innlegg

Hadde siste mens 6. aug og har tenkt å teste meg neste lørdag. Er i vår første prøveperiode og veldig spent. Har ei jente på 11 mnd fra før. Og hadde sa for 3mnd siden i uke 10. Ble gravid på første forsøk begge gangene. Så jeg krysser fingrene denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde også siste mens 6. aug og hadde en sa for 2 mnd siden. Jeg tar en test til onsdag da er det 4 uker siden sist mens. Jeg krysser også fingrene. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde siste mens 7. aug, og periode på 26/27 dager. Hvis det ikke har skjedd noe på ons/tors neste uke er det rett til apoteket for å kjøpe tester. Er litt spent; klaffa på første forsøk på de to jeg har fra før, men kan man være like heldig hver gang tenker jeg da... (I tilfelle vil jeg få termin 14./15. mai jeg også.) Lykke til begge to, i alle fall!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skal ta test neste helg. Hvis jeg klarer å vente så lenge da. Føler meg veldig gravid, så jeg satser på at testen er positiv:) Terminen blir i så fall ca 14 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde og siste mens 6. august, så spent nå ja =) Men tar ikke test før 1 uke etter IKM er planen. Gidder ikke brue så mye penger på å teste negativt. Har dere noen symptomer nå da? jeg har mensmurringer...spennende !!

13. mai ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kalle det symptom, men jeg ble forkjølt for 1 uke siden. "Svigermor" har spurt om det er konehoste jeg har fått. (Vi har dårliger imunforsvar når vi er gravid, slik at kroppen ikke skal frastøte seg barnet).

 

Det høres rart ut, men jeg har blødd neseblod. Hadde også neseblod ved et par anledninger i begge tilfeller da jeg gikk gravid sist. Har ikke hørt at gravide har skjørere slimhinner, så det er sikker bare tilfeldig.

 

Det er uansett veldig spennende. Prøver ikke å tenke så mye på at jeg kanskje er gravid, slik at jeg ikke blir skuffet. Men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? Det er ikke lett å la være å håpe litt...

 

Jeg har også noen kanskje-symptomer; har også vært forkjøla hele siste uka, hatt en del vondt i hodet de siste dagene og i går kveld + nå i dag/kveld har jeg kjent noen små stikk nesten nede ved lysken på den ene sida. (Ømme pupper har jeg alltid før mens, så det gjelder liksom ikke nå...)

 

Krysser fingrene for oss alle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...