Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Var og så på den i dag, og den virker jo veldig praktisk! Salg på den nå på Barnas hus også. Men vokser minstemann fort ut av den? Det er jo dumt hvis man må kjøpe enda en søskenvogn når den minste vokser og vil se litt mer...
meya Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det er jeg også veldig interessert i... Jeg vil ha to med 17 mndr. forskjell når babyen i magen er født. Og jeg vet ikke hva vi skal kjøpe?!?!
Reflexia Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 jeg har hatt den i ett og ett halv år nå!! kunne ikke vært mer fornøyd!! hadde en litt liten baby,som kunne ligge i baggen lenge(ca 6mnd)...er babyen stor,så får man ikke brukt baggen så lenge..da satt eldste oppå..nå sitter eldste forran og minsten elsker å sitte bak selv om han ikke ser så bra derfra... lett vogn,god å trille,fort gjort å gjøres om til singel vogn, enkel å slå sammen og tar nesten ikke plass!!!
meya Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hei eggstorken! Hvor mye avstand har du mellom de to barna dine? Jeg er så usikker på om min eldste blir for liten til ekstrasetet på toppen?! Men så har vi jo også hennes egen vogn fra før og kan trille med to vogner på lengre turer i helgen osv.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg såg også litt på denne, virker ok når babyen ligger: Men noe så trist som å sitte i det søskensetet bak langt nede mot bakken. Nå har jeg sett mange av den varianten live, og det blir ikke akuelt hos meg med mine som har 21 mnd. mellom. Til større aldersforskjell hadde det nok vørt mer aktuelt i og med at den eldste kanskje ikke trenger å sitte så mye i vogn.
To gutter og en jente Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jeg har den til mine og det er 23 mnd mellom den. Kjøpte den da minsten var 9mnd så har stort sett hatt henne i setet bak. Faktisk liker hun å sitte der. Eldstemann vil helst sitte der dersom han får velge. Det virker som om de ser veldig bra faktisk. Ikke det som er rett foran, men veldig god utsikt til sidene. Jeg har vært veldig fornøyd med vognen hele tiden. Den er fantastisk god å trille, kommer frem over alt, ungene sitter/ligger godt og den er veldig liten sammenlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå