Gå til innhold

Hvor vanlig er det å slite med å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får inntrykk av at det er veldig vanlig, av å lese innlegg her inne. Vi er nå i 2 pp, og jeg har liksom forberedt meg på at dette kommer til å bli veldig vanlig. Har en fra før, som satt på første forsøk, men likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som det er veldign normalt å bruke litt tid på å få det til å klaffe ja! Trodde ikke det var så "normalt" før jeg ser på meg selv og mange andre her inne. Men man kan kalle seg ganske heldig da den sitter på første forsøk, spør du meg :-)

Lykke til!

Skrevet

Det er jo ganske betegnende at de man kjenner igjen her inne, er de som har vært her lenge:) De som bare er såvidt innom og sier hei, oj sann der ble jeg gravid, gitt, de setter liksom ikke så mye spor.. Etter den listen over gravide, så var det en statistikk på at de fleste faktisk var i 1-3 pp eller noe sånt.. Men jeg vet ikke. Det er litt godt å se at en ikke er alene om problemet i hvert fall::))

Skrevet

Ja det er nok vanligere enn man tror det blir... Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg ikke skulle bli gravid iløpet av det halve året som har gått.. Hadde vel egentlig håpet på at det skulle klaffe uten at vi gikk inn for å prøve ordentlig. Sluttet på p-pille i januar, men ingenting har skjedd enda...sukk... Har IKM på søndag og kjøpte meg en C digital i dag. Skal ta den imorgen. Tør egentlig ikke:( er så redd for at det ikke skal være noe der. Har ingen symptomer, så er ikke helt optimist. Skjønner at man blir frustrert når man virkelig går inn for å få det til. Vi er i vår 3pp nå.. skjønte jo at det ikke funka å *ta det som det kommer* lengre.. Nå må det liksom EL testing og planlgging av sex.. Er ikke så lett når begge jobber i turnusyrker:P

Prøver å være flink til å ta folat, men glemmer den stadig vekk:( man bør jo også ta omega 3 og E vit. Så får vel tusle ned på apoteket senere og hamstre litt "vidundermidler"..

Hilsen lei og frustrert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...