Gå til innhold

Hvor mange PPer brukte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På å bli gravide?

Har stilt samme spm på 1trim og skal sette de inn på 3trim å. Håper på mange svar=)

Jeg har litt inntrykk av at enten så bruker man 1-2 pp eller så bruker man maaaaange... Syntes ikke jeg har hørt så mange som har brukt

5-6 pper eller 7-8?

Mulig jeg tar feil og har lest på feil steder=P men virker litt som om enten så klaffer det med en gang eller så må man innom legen rundt året?

Tenker liksom at hvis man har truffet EL hver gang, hver mnd i 4 mnd og ikke blitt gravid,så er det stor sannsynlighet for at man må begynne på pergo el.

Noen som har noen erfaringer å dele?

mvh =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn nr 1; 3pp

Barn nr 2; 2 år og 4mnd prøving, klaff på 1. prøverørsforsøk. Ikke påvist noe galt med noen av oss, så det var et lite mysterium for de fleste :o)

Skrevet

Barn nr.1: Vet ikke

Barn nr. 2: 1pp

Skrevet

Ble først gravid etter 3 pp, men mistet bare etter noen dager. Hadde allerede da tegn på hormonubalanse, så gikk det 7 pp uten at noe skjedde. I 11. pp til sammen klaffet det endelig, og nå er jeg 23 uker på vei :-)

Skrevet

1 pp på første og ingen på andre (hadde spiral).

Så for min del så går det kjapt.

Men har ei venninne som brukte 7pp på første og 1 pp på de to neste.

Har også lest om flere her inne som har fått klaff etter 5-10 pp, så du må ikke gi opp håpet om spiren ikke sitter de første 3-4 mnd.

Skrevet

Vi brukte 4 år.

Er førstegangs gravid,27 år og 19 uker på vei:)

Denne gutte babyen er fryktelig etterlengtet!

Skrevet

Jeg er 21 og han er 24.

Vi brukte 2-3 pp uten eggløsningsstrimler, og 1 pp med :))

Skrevet

2 gang ble med ei gang jeg da og 3 gang med p piller.første gang skjedde det bare uten det var meninga.gått fort her ja:)20 uker i morgen jeg da:D

Skrevet

Nr. 1 (1pp)

Nr. 2 (1pp) Mistet i sen MA

Nr. 3 (7 pp) Er nå i uke 28

Brukte el-tester begge ganger det klaffet i 1 pp, men 3.gangen etter 4 pp så la vi vekk testene, begynte å bli sprø av hele greien, alt var så trist etter MA...Mannen reiste på tur når jeg trodde jeg hadde el den mnd det klaffet, men spiren satt den gitt i 7 pp:-)

Skrevet

Her satt knøttet etter 6 pp:)

Skrevet

Nummer en; 1 pp

Nummer to; 1 pp

Skrevet

1. gang: 2 pp - men mistet i MA

2. gang: 2 pp

Er nå i uke 19 :)

Skrevet

Vi trengte 7 pp før den satt:o)

Skrevet

Vi brukte 1pp :) eller kanskje jeg må si 2. Første mnd uten prevansjon hadde vi ikke sex mer enn en gang og da veeeeeldig langt unna EL, så har lissom ikke helt tellt med den. Er 19 uker på mandag :)

Skrevet

2 pp med aktiv prøving, hvis jeg kan si det sånn...

gikk uten prev. i ca 5 mnd, men vi styrte unna eggløsning de første 3 mnd...

følte at det klaffet rimelig fort...=)

Skrevet

Nr 1: 1 pp men mistet i MA i uke 11,

Nr 2: 1 pp.

Så dette har gått greit til tross for PCOS og uregelmessige sykluser. Men brukte babycomp temperaturmåler og det viste nøyaktig eggløsninng. Helt genialt.

Skrevet

Jeg får dra opp statistikken litt her. Vi klarte det i 16.pp. Var rimelig bekymret for om vi noen gang skulle få barn, men vi klarte det helt på egenhånd:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Vi venter nummer 1, og greide det i 1.pp:)

Skrevet

1. svangerskap ble jeg gravid på første pp - endte i MA i uke 12

denne gangen ble jeg gravid i 2. pp og er nå 16+1.

Skrevet

1. mann kom av seg selv. (IKKE planlagt)

Nr. 2. 1.pp

Nr. 3 1.pp er 16 uker nå.

Her i huset er vi egentlig ikke helt sikkre på hvordan barn blir laget:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...