Gå til innhold

Er jeg helt gal nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 4 uker og 3 dager på vei. Men har alltid drømt om en spesiell barnevogn. denne vognen er på tilbud til 2000 kr avslag og siste dagen er imorgen. Uff.. vet at det er sjanse for Sa helt frem til 12 uke, men så tenker jeg bare at da får vognen bare stå til jeg blir gravid neste gang :) Må tenke litt økonomisk også.

Er jeg helt gal nå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes høres ut som en heller dårlig ide'.

Du er jo helt i den spede begynnelsen av svangerskapet, hvis du begynner å handle inn alt nå, kommer de resterende 8 månedene til å bli laaange.

Du sier selv at det er fare for SA fram til 12 uke, men da kan vognen "bare stå til neste gang". Er du sikker på at du ønsker å ha en vogn stående som påminnelse om noe skulle gå galt?

Jeg ville ha ventet til etter ultralyden, minst!

Tenk om det er tvillinger, på dette stadiet av graviditeten vet du så lite, at jeg synes det er tullete å vurdere å kjøpe vogn i morgen.

Hvem vet, kanskje du "forelsker" deg i en ny vogn før barnet kommer.

Skrevet

Jeg ville nok også tenkt meg godt om... Ikke på grunn av sjansen til miste, men fordi det er så lenge til. Du har nok termin til neste år. Da kan du jo slå til ved nyttår, når årets vogner selges ut for å få plass til nye. Dessuten kan det jo hende at du finner en ny vogn du heller vil ha. Det går ikke an bare å se vogna, den må prøves og sammenliknes. Jeg har dessverre kjøpt feil vogn en gang, og det syntes jeg var dumt. Fordi den var pen og jeg likte fargen og understellet, men var ikke klar over behovene mine på tiden jeg kjøpte den.

Skrevet

Helt ærlig...Tror jeg ville løpt å kjøpt!!!Sparer du såpass med penger er det jo verdt det!!!Og skulle du være uheldig og ha en sa,ja så får vogna stå og vente på nestemann!!!:)

Skrevet

Det kommer alltid flere salg...

Skrevet

Hadde jeg virkelig ønsket meg den vognen masse, hadde jeg kjøpt den med det samme,dersom den var så mye på avslag. Skulle det gå galt ville jeg alltids prøvd igjen. Synes ikke det er noe galt i det hele tatt=)

Skrevet

Synes ikke du er gal :) Jeg tenker som så at utgiftene godt kan spres litt utover, for oss er det mye enklere. Vet ikke med deg, men selv ville jeg ikke angret på kjøpet om jeg skulle være så uheldig å få en sa. Det kommer nye sjanser, og man er jo klar over at ting kan gå galt. Ikke noe ille i å kose seg litt med å handle inn det man ønsker seg, hvis man ser det passer akkurat der og da. Jeg gjorde det :)

Skrevet

Jeg hadde nok også kjøpt den hvis jeg visste at det var den jeg ville ha. Jeg har begynt å handle inn litt til min baby som ventes i April.

Skrevet

Ville nok ventet, ja.. Jeg er i uke 4 og har også nesten bestemt meg for vogn. Ble t.o.m. oppfordret fra ekspeditørene på babyshop om å kjøpe i dag siden det er sjelden Teutomiavogner er på salg. Men:

Det kan gå galt. Kjipt å ha en vogn som står der og stresser deg mens du prøver på nytt. Dessuten kan det komme nye ting på markedet som er mer fristende til da. Du har heller ikke bruk for en enkeltvogn hvis det skulle bli tvillinger.

Det kommer alltids et salg og de fleste steder lager pakkeløsninger med rabatt hvis du kjøper mange ting samtidig.

Skrevet

Uff ingen vits å være helt på tuppa!Ja SA kan forekomme før uke 12 men somoftest går det heeeeeeelt fint:)

Ville kjøpt den jeg å den er jo helt sikkert sammenleggbar å kan oppbevares i fks garasjen eller boden! Om du skulle miste som du helt sikkert IKKE gjør så har du den somsakt til nestegang! Husk at ALLE gravide å alle som har født barn HAR vært 4 uker på veg.. betyr ikke at ting kan gå galt forde..hehe..syns du skal gjøre som du vil jeg:) å tvillinger er å kjempeliten sjangs går ikke ann å tenke hvahvis med alt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...