2gullklumper Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Min 20år gamle svigerinne bor hos sine foreldre. De er nå bekymret for henne.Er nesten aldri hjemme osv. Hun har også begynt å vanke sammenmed noen som har rykte på seg for å drive med stoff.Sist jeg var ute,kom det en gammel kompis av henne bort til meg,og fortalte at vi familien måtte prøve å hjelpe henne for hun var hardt i det.Hva hadde dere gjort her? Hadde dere sagt noe til hennes foreldre? Har snakket med henne,men hun nekter selvsagt.
Stratos med 3 barn Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde nok gjort meg skikkelig upopulær hos svigerinna mi. fortalt det til "alle" og gnåle på hjelp der hjelp kan fås. Hadde ikke tatt en dag med ro før noen andre pålitelige personer med greie på det hadde fortalt meg at faren var over. Det forutsetter selvfølgelig at du anser den informasjonen du har fått til nå som troverdig da (at hun misbruker narkotika). Mulig du aldri får ett takk en gang, men du kan i hvertfall gå i grava og vite at du forsøkte!
2gullklumper Skrevet 29. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2008 det er det jeg også mener.Min mann er litt uenig da...
Banshee Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Hadde sunget som en fugl jeg til familien hennes.
Skravlemamman Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Helt klart - du må snakke med foreldrene hennes:-)
Cat.68 Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Ja du bør snakke med foreldrene, ta eventuet kontakt med foreningen mot stoff, eller lignende i deres kommune for å be om råd og veiledning. Jo tidigere man kan få huke fatt i dem jo bedre. Hvis de er under 18 er det så mye lettere å få hjelp til de uten at de selv ønsker det. Er de over 18 avhenger ALT på deres egen vilje.Lykke til. ( her er også en fin side hvor man jan lufte tanker og få råd og hjelp. www.narkoman.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå