Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Nå går det over alle støvelskaft....jeg bare spiser og spiser og spiser...! Og nesten ingenting av det er sunt! Har kommet til uke 37, og har spist mye godis gjennom hele svangerskapet, men nå har det tatt helt av. Hvis noen hadde sett meg når mannen er på jobb, så hadde de sikkert trodd at jeg har en slags spiseforstyrrelse....! Så jeg kan jo bare takke meg selv for at jeg blir tjukk,,,men det som bekymrer meg mest er om babyen har det bra,,,,, Flere som har enorm trang til usunn mat nå??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Huff også blir man så sinnsykt fokusert på mat og at man ikke burde ha lyst på det. Spiser til man blir kvalm og får dårlig samvittighet. Måtte selv ta meg i skinnet her for litt siden (er ikke gravid da) handlet inn masse frukt og kuttet opp litt og litt så når snoken tok over så var det kun det som var å spise. Ikke kjøpe inn noe annet og hadde med meg en imsdalflaske med tut fylt av vann ved siden av meg til enhver tid. Nå har det gått ca to mnd og blodsukkeret mitt har stabilisert seg, har ikke lyst på snop lengre, blir faktisk kvalm av kun litt og når jeg er tørst har jeg ikke lyst på brus, jeg har lyst på vann. Føler meg i mye bedre form så nå skal jeg begynne å trene litt også. Komme meg ut på turer i frisk luft. Det kreves disiplin, ikke lett men det går Det er ikke bra for babyen heller å gå men skyhøyt blodsukker hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå