Gå til innhold

Hva skal dere spise i dag?:O) trenger litt tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på jobb til i morgen kveld og gutta har spist fiskeboller i dag. så trenger litt tips på hva jeg kan lage til meg selv:O) noen forslag? hva skal dere ha?

Ha en super hælg:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren og datteren min skal få/ eller lage meste parten selv;) svine indrefilet med peppersaus og hjemme lagd føltepoteter med salat. selv tror jeg nok det blir en tørr brødskive med gulost eller noe sånt:/

Skrevet

Holder på å lage hjemmelaget pizza*nam*

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza =) Har en super oppskrift til deg, dersom du ikke er glad i å kjevle, og vente på heving ;)

Pizzabunn uten heving:

1 kg hvetemel

5 dl lunkent vann

3 ss olje

1 ts salt

1 pk tørrgjær

Dette blandes, og blir en skikkelig seig masse. Legg den rett på bakepapirkledd bakebrett, og "smør" den utover med sleiva. Bruk litt olje oppå dersom den henger igjen :)

Ha på pizzasaus, og ellers de ingrediensene du liker, og stek den på225 grader, til den ser ferdig ut. Skal være litt sånn gyllen i fargen :)

Jeg skal ha pizzasaus med løk, og så har jeg på kjøttdeig, stekte champignoner, litt ternet bacon, ferske tomater, pepperoni, og ost =))

Denne er super å fryse, for bunnen blir ganske tykk, og den er veldig mettende :)

Skrevet

Jeg og ungene har akkurat spist rundstykker..

Sambo skal kjøpe med seg noe når han er ferdig på jobb klokken 19.Pizza eller noe..

Du kan lage deg kyllingsalat med pasta

Ostesmørbrød

Pariserpizza (den er jeg så glad i) Og så lett når man er alene

Skrevet

Vi har spist fiskesuppe med reker og grove baguetter =)

Skrevet

TACOOOOO:)

Skrevet

Lasagne med salat:0)

Skrevet

Vi har vært skikkelig kjedelige i dag og spist pølser. Sambo og snuppa stor koser seg, mens jeg pøser på med magre pølser, salat og agurk og føler meg da litt bedre hehe..

Skrevet

Kyllingpølser i fransk pølsebrød med avokadosalat til

Skrevet

Mørbradbiff, bakt potet med hvitløksmør, bearnaise saus, squashblanding og soppstuing. Skikkelig matvrak i dag!:-)

Skrevet

Oksestek (helstekt i ovnen med chilli, salt og flere typer nymalt pepper) hjemmelagd rødvinsaus og smørdampede grønnsaker. Får gjester.

Skrevet

Her blei det peppes pizza:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...