fox`y Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Sambo er på jobb til i morgen kveld og gutta har spist fiskeboller i dag. så trenger litt tips på hva jeg kan lage til meg selv:O) noen forslag? hva skal dere ha? Ha en super hælg:O)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 samboeren og datteren min skal få/ eller lage meste parten selv;) svine indrefilet med peppersaus og hjemme lagd føltepoteter med salat. selv tror jeg nok det blir en tørr brødskive med gulost eller noe sånt:/
♥Andrine♥ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Holder på å lage hjemmelaget pizza*nam*
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Vi skal ha hjemmelaget pizza =) Har en super oppskrift til deg, dersom du ikke er glad i å kjevle, og vente på heving Pizzabunn uten heving: 1 kg hvetemel 5 dl lunkent vann 3 ss olje 1 ts salt 1 pk tørrgjær Dette blandes, og blir en skikkelig seig masse. Legg den rett på bakepapirkledd bakebrett, og "smør" den utover med sleiva. Bruk litt olje oppå dersom den henger igjen Ha på pizzasaus, og ellers de ingrediensene du liker, og stek den på225 grader, til den ser ferdig ut. Skal være litt sånn gyllen i fargen Jeg skal ha pizzasaus med løk, og så har jeg på kjøttdeig, stekte champignoner, litt ternet bacon, ferske tomater, pepperoni, og ost =)) Denne er super å fryse, for bunnen blir ganske tykk, og den er veldig mettende
celodi Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg og ungene har akkurat spist rundstykker.. Sambo skal kjøpe med seg noe når han er ferdig på jobb klokken 19.Pizza eller noe.. Du kan lage deg kyllingsalat med pasta Ostesmørbrød Pariserpizza (den er jeg så glad i) Og så lett når man er alene
~Milly~ Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Vi har spist fiskesuppe med reker og grove baguetter =)
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Vi har vært skikkelig kjedelige i dag og spist pølser. Sambo og snuppa stor koser seg, mens jeg pøser på med magre pølser, salat og agurk og føler meg da litt bedre hehe..
ScaryMama Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Kyllingpølser i fransk pølsebrød med avokadosalat til
Gjest Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Mørbradbiff, bakt potet med hvitløksmør, bearnaise saus, squashblanding og soppstuing. Skikkelig matvrak i dag!:-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Oksestek (helstekt i ovnen med chilli, salt og flere typer nymalt pepper) hjemmelagd rødvinsaus og smørdampede grønnsaker. Får gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå