Ayka 09+13+14 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Vel,da "pakker jeg sekken" og reiser videre... Jeg er ikke lengre "snart klar",jeg er klar NÅ! Eller VI er klar nå Siste mensdag i dag,så er prøvingen for fult i gang *SKUMMELT* Om jeg flytter inn på "Bi Gravid",vet jeg ikke...får se det ann litt. Synes det til tider er litt mye snakk om EL-testing o.l. der,men får se... Ønsker alle dere "Snart klare"-jenter lykke til,og håper for Deres del at Dere snart er helt klare *klm*
KarLuc +1? Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 ååå. heldiggrisen :-) *misunnelig* Håper for din del at det klaffer fort da :-) er det som er gøy.. Masse lykke til med prøvingen..
okidok Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Da er vi i samme båt. Siste mensdag på meg i dag også! så spennede! Kjenner at jeg er litt betenkt nå når det er så reelt. Akkurat nå er jeg inni en kjempe travel periode, ser ikke helt hvordan jeg skal få tid til et lite barn i livet mitt akkurat i øyeblikket. Men det blir nok bedre når jeg ikke får det så travelt. Men blir nok tvunget til å ha en helt annen struktur på livet sitt også når man har barn. også har jeg heldigvis masse familie rundt her som gledelig stiller opp og hjelper regner jeg med.....
okidok Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Tenker også det samme som deg angående "Bli gravid" forumet. Blir litt intenst der inne....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg synes også det er veeeldig intenst der inne... de er litt for hypre for meg:) Men lykke til dere to damer!
Ayka 09+13+14 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Åh,så morsomt! Må nesten holde et lite øye med deg fremover...hadde vært kjempekoselig å kunne følge noen som er i samme situasjon,og som har komme likte langt i "prosessen" Jeg er også litt betenkt på alt dette,men man blir vel aldri helt og fult ut 100% klar...så det er bare å hoppe i det! Det er det vi gjør iallefall
Ayka 09+13+14 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2008 Jepp...jeg er mest på skravlesiden... Når "frøet" er på plass,så regner jeg med å bli mere aktiv inne på 1.gangsdebatten og 1.trimester... Men det kan jo ta sin tid før det klaffer,så
bebis *aug09*juni12* Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 jeg slutta på pilla om mandagen, og bare venter på mens! så må nok forlate dere jeg også lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå