Mille** Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Begge bestevenninnene hennes i barnehagen, som er like gamle som henne, skal slutte! Hun ene slutta i dag, hun andre har ei uke igjen. Er spent på hvordan det skal gå, hun er så glad i de to jentene.. (
Trollkatt Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Uff, så kjipt. Håper det går greit med henne. Datteren min mista også bestevenninnen sin i høst. De leker sammen på fritiden, men det blir jo ikke så ofte, siden de har flytta. Og sønnen min er igjen på liten avdeling mens alle vennene hans har flytta over på stor. Selv om det ikke er det samme, så er det litt trist. Han savner dem så fælt. Heldigvis er barn som regel flinke til å finne nye, gode venner. Men man skal jo heller ikke kimse av vennskapene deres. Er ikke noe ok, det der.
Mille** Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Nei, man skal ikke kimse av det, selv om de bare er 3 år. De koser seg sånn i lag, leier hverandre og leker hele dagen. Snuppa mi føler det er trygt og godt når spesielt hun ene er i barnehagen. Huff, leit detta.... ( Begynner en gutt istedenfor disse jentene.....barnehagen skulle jobbe for å få inn ei jente på samme alder i fra januar. Håper det ordner seg...
Lykkeligmammatiltre Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Uff stakkar lille søte, ble trist nå jeg, håper de får inn en på samme alder! Det er ikke flere jenter på samme alder der da? På min jente sin avdeling er det også to andre jenter på hennes alder, hun har akkurat begynt så litt usikker på hvem hun leker mest med, men hun snakker mest om de større barna, både to jenter på 4 og en på 5! Håper det ordner seg for jenta di:)klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå