Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 ... i dag har jeg vasket og ryddet, tømt plast-, papir- og restavfall. Jeg har bestilt ny tørketrommel, gått gjennom regninger, betalt ut vaskemaskinen, vasket det ene toalettet (de andre gidder jeg ikke bry meg med siden gjestene bare vil bruke det ene, hehe) vasket kjøkken, spisestue, stue, ryddet gangen, sortert sko, brettet og lagt på plass klær, handlet middag og snakket med leieboerne angående den gamle tørketrommelen (den skal de få). Så sitter jeg her, puster ut etter dagen og tenker at ungene har vært lenge i bhg (siden 10) og de er sikkert sultne, men jeg trenger en dusj! Dusje, så hente ungene, eller hente dem, lage middag og så dusje? *kaster bort dyrebare minutter på dib*
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Flinke Olgamor! Jeg stemmer på dusje og så hente ungene!:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg ville ha dusja først, høres ut som om du kan trenge det, haha =P Nei, nå får jeg komme meg avgårde å hente i barnehagen jeg og! Kos deg resten av dagen da =)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Takk=) Er ganske fornøyd selv med dagen, men nå når jeg satte meg ned, så jeg at sofaen trenger en vask og. Pokker ta at jeg ikke så det før! Hehe, tror jeg hopper i dusjen først ja. Kasta et blikk i speilet i sted og det frister ikke å dra denne skrotten ut i offentligheten! ;-) Uff og uff. Det tar bare 5 minutter til barnehagen, så om ungene er sultne, så er ikke veien hjem særlig lang hvertfall=)
Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Ja, jeg fant ut det jeg også. Er ikke særlig lekker nå nei... haha. Kose deg du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå