Gå til innhold

hvem skal føde i helga.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har slimproppen gått og jeg er 9 dager på overtid

så nå er det på høy tid med en fødsel:)

andre som tenker på å føde i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ drømme jo om det...men med mens termin på søndag og ul termin om 5 daga ;) så har æ ikke trua på det i det hele tatt.

Skrevet

eg og håper han kommer i helga. termin i morra. førstemann var 3 dager over termin 2. mann kom på termin, så håper ikkje det blir alt for lenge å vente på nr 3

Skrevet

Jeg har planer om å føde i morgen for da har jeg termin :-)

Om småen har planer om det samme er jo en helt annen sak, og jeg tror nok h*n får siste ordet.

Skrevet

jeg har termin i morgen..men har ikke tenkt å føde ennå..

kan vente et par dager til..men ikke lenger hehe

har mens termin 4 sept..så tenker rundt den tid jeg..

Skrevet

jeg har termin 4.sept, så det gjør ikke noe om jeg skulle føde ihelga!! Igår vaska og ommøbelerte jeg, baka og støvsugde!! Alt klart, med andre ord!!

Skrevet

Jeg tenkte å føde i helga jeg og, har termin på mandag så han er hjertelig velkommen til å komme nå:P Men har liksom ikke helt trua på det:(

Skrevet

jeg kunne godt tenkt meg å føde i helga. hadde termin på tirsdag så jeg håper nurket har tenkt seg ut snart

Skrevet

Søndag kveld hadde jeg planer om. Har termin på onsdag så det er jo mulig (om kanskje ikke så enormt sansynlig). På lørdag er månen stigende så da håper jeg at det begynner å skje ting her.....

Skrevet

store planer her! har ikke termin før 13 sept men var på ul i dag å legen sa det var stor sjangs for at han kunne komme i helgen eller begynnelsen på neste uke! han ligger langt nede i bekkenet jeg har hatt svake rier siden i går kveld kommer å går å kan nesten ikke gå lenger oga stikkninger!!!

Skrevet

er 7 dager siden terminen min så jeg har store planer om å føde denne helgen.. hehe. skal opp på sykehuset i morgen å få akkupunktur eller bli strippet om det ikke har skjedd noe i natt:)

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å føde i helga..hehe.. Har 20 dager igjen til termin så oddsene er ikke akkurat på min side..Men har hatt så enormt med vonde stikkninger, kynnere og alt mulig idag, så er totalt utslitt akkurat for øyeblikket.. Kommer seg sikkert med en natts søvn, og så er jeg klar for å vente noen dager/uker til.. :)

Skrevet

har termin 13 september egentlig..... tenkte jo å føde forrige helg,men da ble det ikke. igår og inatt hadde jeg noen kraftige sammentrekninger, har 3 cm åpning og er veldig klar..... så nå i helgen hadde passet bra for meg og gitt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...