Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 når jeg henter gutten min har han alltid snue og mat rundt munnen. jeg har lyst til å spørre om de ikke vasker barna rundt munnen etter de har spist, men vil ikke virke for pirkete. (han har nettopp begynt) jeg henter mellom halv tre og tre så det skulle ikke ha kommet så mye nytt etter maten da. er det vanlig ikke å gjøre dette???
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 de gjør iallfall det i den bhg der sønnen min går...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Når unger blir levert før åpningstid, er det da min oppgave å skifte bleie? Eller etter åpningstid? Skulle ønske det gikk an å kicke på foreldre, ¨sånn som enkelte av dere pirker på de ansatte? Så vent med å send han i barnehagan til han er frisk, da......
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Det er da lov for en barnehageansatt å si ifra til foreldre hvis det er noe man er misfornøyt med, og dette regner jeg med er gjensidig!?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Jeg har vært i praksis i 4 bhg, og sambo jobber i bhg, har alltid vasket vekk matrester o.l, men det er veldig vanlig at barna spiser halv tre, så kanskje de ikke har rukket det?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Du som svarte dette, er antaglig bare forelder.. De verste foreldrene, med de verste nykkkene går det ikke alltid ann å snakke til nemlig!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Ja, jeg er "bare" forelder, men jeg er også lærer. I mitt yrke har jeg lært at man snakker ikke til, men med! Kanskje det kan være et tips?! Gjensidig respekt er nemlig tingen!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Ok, du jobber med barn og snakker med... Jeg jobber med voksne folk, og når jeg snakker med foreldre- enten det er i barnehagen eller ellers, forventer jeg faktisk en viss intelligens av vedkommende. Ikke noe er mer destruktivt enn folk det ikke går an å prate MED eller TIL.... Nå beskjeder skal gis- for å forstås og oppfattes, er det til en viss grad greit med monolog...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Og som lærer samarbeider man ikke med foreldre? Ja, ja... Høres ut som du bør skaffe deg en annen jobb! Vi er alle forskjellige, og det tror jeg du bare må respektere, irriterende eller ei. Synes nemlig sprøsmålet til HI var ganske harmløst!
Gerd-Johan Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Det SKAL de gjøre! Jobber selv i barnehage på deltid!!!!! Uakseptabelt i vår barnehage å ikke vaske barna!
Håperpåønskebaby Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 I barnehagen der jeg jobber, vasker vi alltid barna etter hvert måltid, og tørker snue inni mellom om det er nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå