♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Har smerter nederst i magen når jeg bøyer meg, setter meg, reiser meg opp, legger meg ned, går trapper osv... Var på kontroll på sykehuset i går og fikk beskjed om at alt var bra med babyen og svangerskapet (HELDIGVIS)! Men det som plager meg er jo at jeg ikke ble noe klokere på hva som gjør vondt! Tenkte det kanskje var en urinveisinfeksjon, men fikk bare litt utslag på urinprøven.. Ikke er det vonde kynnere, for magen strammer seg ikke noe særlig. Ikke er det luftsmerter, selv om det kan minne om dette.. (Jeg får ut luft og er ikke forstoppet..) Gyn trodde det kanskje kunne være begynnende uvi eller lokale kramper i livmoren? Skal til jm på tirsdag, men frem til da må jeg jo bare leve med det.. (Er ikke så enkelt når en har en liten sjarmør på 1 år som trenger å bæres og styres med innimellom...) Er det noen som har erfaringer eller peiling på hva som feiler???
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Kanskje desemberbarn siden det er førjulsgave? Jeg har hele veien hatt masse vondter og ubehag i magen, nedover mot lysken og oppover på sidene. Ingenting galt med hverken meg eller baby, men jm har sagt flere ganger at jeg må tenke litt på alt som skjer der inne. Livmora vokser jo stadig oppover og utover, båndene strekker seg, og huden det samme. Samtidig driver ei lita tulle og bøller med både blæra og alt annet der inne hos meg iallefall, flytter på seg og sparker! Og tenk på alt som må flytte på seg for å få plass til babyen din tenker på det når jeg blir urolig jeg, da går det somregel litt bedre! er 21 uker på veg nå, og det vil jo helst gå veldig bra med oss alle Lykke til!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Joda, har termin 3.desember, så jeg er 26+4 dager på vei:) Hos meg ligger vondten rett over symfysen, men det stråler liksom oppover litt innimellom, kjenner at livmoren er litt "sår" når jeg trykker litt på den.. Har vel kjent på det siden mandag, men de to siste dagene har det blitt værre... Håååper at det enten er noe som går over av seg selv ganske snart, eller at det er en begynnende uvi, slik at jeg får antibiotika og blir ferdig! Føler med deg som har hatt det sånn hele tiden, for det er jo ikke akkurat noe gøy å ha vondt!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Skal krysse fingrene for deg jeg Kan jo være bekkenløsning også... Har den vondten også, og kjenner det fryktelig godt i symfysen desverre... men krysser fingrene for noe som går over av seg selv jeg!! God bedring, og lykke til
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Ja, er jo mulig at det er bekkenløsning kanskje? Aner ikke hvordan det er, for jeg hadde ingen tendens i det hele tatt i forrige svangerskap.. Men er jo mulig at jeg er mere sårbar denne gangen siden det er så kort tid siden forrige? Tusen takk for fingerkryssingen, skal gjengjelde den jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå