Gå til innhold

Fanken.... blir man dårlig av angrepilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med en jeg kjenner i natt, jeg hadde barnefri, trengte en arm å sove på, og samme trengte han....så jeg reiste til han, og vi var enige om at ingenting skulle skje...men det gjorde det da. Så nå har jeg tatt angrepilla, og så kommer jeg på at jeg skal jo ut å spise med mamma i kveld...og jeg har jo ikke lyst å sitte der å være dårlig....

Blir man dårlig av den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok heller bare din dårlige samvittighet som gjør deg dårlig

Skrevet

Hadde du tatt deg tid til å lese pakkningsvedlegget så står det at du kan bli dårlig JA!!!!

Skrevet

Jeg har lest pakkningsvedlegget.... skulle vel heller ha spurt på en annen måte, er det vanlig å bli dårlig?

Og nei, jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet, begge to er single, vi hadde lyst....så sånn er det :)

Skrevet

Jeg har (foreløpig) ikke hørt om noen som har blitt dårlig av å ta angrepillen. Men det vil jo ikke si at det ikke kan skje med deg da..

Skrevet

Ble ikke dårlig av den, men ble gravid selv om jeg tok den rett etter samleie.... Kondomen sprakk.

Skrevet

Huff... må ikke si slikt. Blir helt nervøs nå jeg. Jeg tok også angrepilla sist helg, jeg kan ikke bli gravid nå, og det var bare noen timer etter samleie.

Ble ikke dårlig heller, merka ingenting!

Skrevet

Jeg har tatt de to ganger og den siste gangen ble jeg dårlig.

Man skal ikke ta de tabelettene mer enn en gang per syklus om den siste anonym er hi

Skrevet

Ble ikke dårlig,men ble gravid av angrepillen.Tok den dagen etter samleie.Stoler overhodet ikke på angrepillen

Skrevet

Jeg ble kvalm og fikk vondt i magen - menssmerter. Også var jeg superhormonell, skikkelig kjipt... varte et par tre dager også. men tror jeg reagerte mer enn det som er vanlig, det er hvertfall det inntrykket jeg har fått..

Skrevet

Jeg ble syyykt dårlig, kvalm og sov i 18 timer.

Skrevet

Jeg ble forferdelig kvalm av den, men har flere venninner som har tatt den og ikke blitt kvalm. Er nok individuelt :-)

Skrevet

Om du hadde satt deg inn i hva den inneholder så skjønner du at ja, du kan bli dårlig. Det er hormoner i høye doser og er kun ment som en pille i nødstilfeller.

Om man bruker dette helg etter helg, bør man ta noen runder med seg selv!!!

Skrevet

Siden det ikke skulle skje noe, så går jeg ut i fra at han du hadde deg med sist ikke er den samme som han sist helg, for da ville det jo ikke ha vært en overraskelse at noe skjedde... Hva om han forrige smittet deg med chlamydia? Da har du smittet han siste også... Hva med å ha en pakke kondomer i veska? Og hvis du nå har blitt gravid, så kan du jo bare gå og lure på hvem som er faren... Smart...Angrepiller er vel ikke ment som prevensjon?

Skrevet

Da mener jeg at den ikke er ment som fast prevensjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...